اهواز_ سرتیپ ظریفی گفت: ارتش با نیروی مومن، جوان، آموزش دیده و منضبط آماده انجام ماموریت بنا به دستور فرماندهی کل قوا است و از آمادگی و توان رزمی خوبی برخوردار است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران از آمادگی و توان رزمی بالایی برخوردار است

به گزارش قدس آنلاین، مراسم گرامیداشت روز ارتش و رژه نیروهای مسلح استان خوزستان، صبح امروز در محل بلوار قدس اهواز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین لشکری، کشوری و استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خوزستان، فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش، فرمانده کل سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان و فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان همراه بود، جمعی از چتربازان، نیروهای ویژه واکنش سریع، یگان‌های مختلف ارتش و نیروهای مسلح استان به انجام حرکات رزمی نمایشی و رژه در برابر جایگاه مسئولین پرداختند.

امیرسرتیپ دوم علی ظریفی فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان میزبان مراسم، ضمن خوشامدگویی به مهمانان این برنامه، اظهار کرد: پیشاپیش روز پاسدار را خدمت همرزمانم در سپاه پاسداران تبریک عرض می‌کنم، همچنین عنایت فرماندهی کل قوا در اعطای درجه به هم‌رزم و هم‌سنگرم سردار شاهوارپور تهنیت می‌گویم و این ترفیع نشان‌گر لیاقت وی و نیروهای مسلح استان خوزستان است.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی که پس از پیروزی انقلاب هویت واقعی خود را به‌دست آورد، هم‌زمان با مبارزات ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره)، از همان روزهای ابتدای انقلاب استکبار جهانی با دیدن پیوستن ارتش به مردم، معادلات خود را به‌هم ریخته دید و از ارتش ایران بسیار ناراحت شد.

سرتیپ ظریفی گفت: خیلی از دشمنان معتقد بودند که اگر ارتش را از بدنه ملت جدا کنند می‌توانند به اهداف پلید خود برسند، اما امام عزیز حمایت خود را از ارتش اعلام کردند و در ۲۸ فروردین‌ماه سال ۵۸ با آن پیام تاریخی خود عملا از زحمات ارتش در به ثمر رسیدن و حفظ انقلاب تقدیر کردند.

وی ادامه داد: در طول سال‌های پس از انقلاب نیز ارتش همواره در تقابل با گروهک‌های معاند و ایادی منافقین آن‌ها را شکست داده و درس خوبی به آن‌ها داد خصوصا در نقاط مرزی با فرماندهی بزرگانی چون شهید صیاد شیرازی، گام‌های موثری در جهت حفظ امنیت و انقلاب برداشته شد.

فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش بیان کرد: این روزها ارتش جمهوری اسلامی این افتخار را دارد که هم‌دوش عزیزان سپاه پاسداران در یک صف و با یک هدف از نظام جمهوری اسلامی ایران پاسداری کند  ارتش از توانمندی بالایی برخوردار است  می‌توانیم از مرزها، آب‌ها و آسمان تمام نقاط کشور دفاع کنیم و هر جا که رهبری معظم بخواهند  جان‌فشانی کنیم.

سرتیپ ظریفی گفت: هدف اصلی دشمن رسیدن به خاک جمهوری اسلامی ایران است ولی با اقتداری که نیروهای مسلح ما دارند، توان رسیدن به این خاک برای دشمن وجود ندارد.   ارتش با نیروی مومن، جوان، آموزش دیده و منضبط آماده انجام ماموریت بنا به دستور فرماندهی کل قوا است و از آمادگی و توان رزمی خوبی برخوردار است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.