اهواز ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: رأس جبهه مقاومت ایران است و دشمن به هیچ وجه جرأت تعدی به این کشور را ندارد؛ البته نه اینکه دلش نمی خواهد بلکه توانی ندارد.

دشمن توان و جرأت تعدی به ایران را ندارد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری پیش از ظهر امروز در رژه ارتش به مناسبت ۲۹ اردیبهشت روز ارتش اظهار کرد: بسیار خرسندم که امروز بار دیگر توفیق نصیب شد تا به محضر نیروهای ارتش برسیم آن هم در روزی که به امر امام راحل به نام آنها اختصاص پیدا کرد؛ روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام امر فرمود که ارتش در مراکز عام حضور و این روز اختصاصی آنها گرامی داشته شود تا مردم برای قدردانی از ارتش بیایند.

وی افزود: آن روز را فراموش نمی کنم که در حسینیه اعظم در خیابان طالقانی مراسم بسیار مفصلی برگزار و ارتش با تجهیزات، نفرات، تانک ها و نفربر حضور پیدا کرد ولی سیل نیروهای مردمی راه را برای ورود هم سخت کرده بود. مردم شعار می دادند که جان مردم فدایت با وجود اینکه دو ماه از انقلاب نگذشته بود و اینطور مردم با صفوف روحانیت به طرفداری از ارتش جمهوری اسلامی ایران شعار می دادند.

امام جمعه اهواز با تبریک روز ارتش گفت: امروز برای قدردانی از نیروهایی آمده ام که جان برکف، فداکاری و جانفشانی می کنند؛ مخصوصا منطقه جنوب غرب که مناطق وسیع مرزی در اختیار آنها قرار دارد و این نیروها برای تأمین امنیت داخلی، جلوگیری از ورود خائنان به ملت و اسلام، تأمین امنیت مردم در مقابل اشرار و جنایتکاران جانفشانی می کند.

آیت الله جزایری تصریح کرد: دشمنانی که مظهر شیطان هستند و از شیطان بزرگ دستور می گیرند چند روز قبل به مرزهای ایران حمله و هم چند نفر از نیروهای ما را مصدوم و شهید کردند و هم تعدادی از خود آنها نیز به درک واصل شدند. همیشه این خطرات هست و حافظ و نگهبان این ملت همین نیروهای ارتش و دیگر نیروهای مسلح هستند؛ همچنین برای تأمین امنیت برون مرزی در برابر خطرات خارجی امروز جبهه مقاومت در دنیا فعال است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه عربستان باعث سرافکندگی اسلام و کشورهای اسلامی است، گفت: این افراد خبیث به اسم اسلام چنین جنایت هایی را مرتکب می شود و ننگی در دامن ما و بر چهره اسلام و مسلمین است.

آیت الله جزایری بیان کرد: رأس جبهه مقاومت ایران است که به دلیل وجود مدافعان قدرتمند، باغیرت و مؤمن به خدا در این جبهه دشمن به هیچ وجه جرأت تعدی نمی کند؛ البته نه اینکه دلش نمی خواهد بلکه توانی ندارد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.