بجنورد- در پی انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی مخابرات منطقه خراسان شمالی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، مجوز افتتاح مرکز کارآموزی بین کارگاهی مخابرات استان صادر شد.

مجوز تاسیس مرکز کارآموزی بین کارگاهی مخابرات خراسان شمالی صادر شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، مدیر مخابرات منطقه ضمن اعلام این خبر ،تصریح کرد: به منظور ارتقاء مهارت و توانمندی شاغلین مخابرات منطقه خراسان شمالی و بهره مندی مستمر از ظرفیت های موجود در جهت ارائه خدمات آموزشی و تاکید بیشتر بر آموزش های عملی و درپی تفاهم نامه منعقده این مجموعه با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خوشبختانه با پیگیریهای انجام شده مجوز تاسیس مرکز کارآموزی بین کارگاهی مخابرات خراسان شمالی از سوی معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس آموزش فنی و حرفه ای کشور صادر شد.

هاشمی خاطر شان کرد: صیانت از نیروی کار و ارتقای مهارت کارگران و کارکنان این مجموعه از طریق ایجاد مرکز آموزش جوار کارگاهی و آموزش ضمن کار محقق می شود و با توجه به نیازهای آموزشی رشته های مختلفی برای کارگران و کارکنان واحدها ارائه می شود.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی در خصوص دیگر توافقات به دست آمده با مجموعه فنی و حرفه ای استان گفت : پس از  مذاکرات و نشستهای هماهنگی و هم اندیشی که بین دو مجموعه  برگزار شد ، با امضا تفاهم نامه آموزشی ،طرفین جهت همکاری در زمینه های علمی و  آموزشی و برگزاری دوره های تخصصی به توافق رسیدند.

وی، آموزش عمومی جامعه را بخش مهمی از فعالیت های فنی و حرفه ای عنوان کرد و یادآور شد: تعاملات آموزشی دو جانبه از موارد مهم در ایجاد اشتغال و ارتقای مهارت و همچنین موجب تامین نیروی انسانی ماهر مورد نیاز صنایع بوده و دوره های آموزشی برگزار شده توسط واحد آموزش در صنایع اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در رشته های مرتبط ، بسیار تاثیرگذار است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.