فردیس- رئیس هیئت کشتی شهرستان فردیس گفت: در صورت همکاری اداره ورزش و جوانان در خصوص واگذاری سالن به این هیئت ورزشی طرح آموزش رایگان کشتی در این شهرستان اجرایی می شود.

آموزش رایگان کشتی در فردیس امسال اجرایی می شود

اصغر قاسمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: جلسه ای در هیئت کشتی استان البرز برگزار و مقرر شد تا در خصوص راه اندازی خانه کشتی جلسه ای میان این هیئت و اداره ورزش و جوانان برگزار شود.

وی تصریح کرد: برگزاری این جلسه تا حد بسیاری تکلیف خانه کشتی فردیس را مشخص خواهد کرد که امیدوارم همکاری های لازم میان دو طرف صورت بگیرد.

رئیس هیئت کشتی شهرستان فردیس با اشاره به اقدام جایگزین در صورت عدم اختصاص سالن گفت: چنانچه همکاری های لازم در خصوص ایجادخانه کشتی صورت نگیرد آن را از محل شخصی احداث خواهیم کرد.

قاسمی تصریح کرد: اصلی ترین دلیل اصرار به واگذاری سالن برای راه اندازی خانه کشتی وجود استعداد های فراوان در فردیس است چرا که معتقدم در صورت رسیدگی و توجه به آنها شاهد ظهور استعدادهای جدیدی در کشتی کشور خواهیم بود.

وی به مسابقات پیش روی کشتی گیران فردیس اشاره کردوگفت: به احتمال فراوان در ماه آینده مسابقات کشتی شهرستان فردیس برگزار خواهد شد که زمان دقیق آن پس از جلسه هیئت کشتی مشخص می شود.

متولی کشتی شهرستان فردیس با اشاره به برنامه های این هیئت در سال جاری گفت: اصلی ترین هدف ما در سال جاری تعیین تکلیف خانه کشتی و نیز رایگان کردن آموزش این رشته برای جوانان است و با تمام توان در جهت تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

قاسمی در پایان تصریح کرد: همچنین جلسه با اداره آموزش و پرورش خواهیم داشت تا موضوع استعدادیابی در مدارس نیز با جدیت دنبال شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.