سنندج- نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید معابر مرزی همانند گذشته باز شود یا دولت در قبال بستن معابر مرزی برای جوانان "بیکار" استان شغل ایجاد کند.

دولت در قبال بستن "مرز" برای جوانان بیکار کردستانی شغل ایجاد کند

به گزارش قدس آنلاین، ماموستا فایق رستمی در گفت‌وگویی با اشاره به تجمع بازاریان مریوانی در اعتراض به بسته‌شدن معابر مرزی اظهار داشت: جوانان مناطق مرزی همچون مریوان و بانه هزینه‌های زندگی خود را از طریق کوله‌بری تامین می‌کنند چراکه در این شهرستان خبری از کارخانجات نیست تا جوانان در آنجا مشغول شوند.

وی گفت: جوانان و بازاریان مریوانی برای ایجاد آشوب و برهم زدن امنیت و آسایش کنونی منطقه تجمع نکردند بلکه خواستار بازشدن معابر مرزی و به‌دست آوردن نان حلال برای خانواده‌هایشان بودند و هستند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم شهرستان مریوان همیشه پشتیبان و حافظ نظام و انقلاب بوده‌اند و هستند و از امنیت و آرامش کنونی خوشحال هستند اما متأسفانه اکثر جوانان منطقه بیکار و تنها دلخوشی آنها برای تأمین زندگی خود فعالیت در مرز بود، که اکنون بسته شده است.

وی تاکید کرد: باید معابر مرزی همانند گذشته باز شود یا دولت در قبال بستن معابر مرزی برای جوانان "بیکار" مریوانی شغل ایجاد کند و کارخانه‌ای در منطقه احداث کند تا در آنجا مشغول به کار شوند.

ماموستا رستمی افزود: امیدوارم مسئولان با درایت خودشان، مرز را باز کنند و وضعیت معیشتی جوانان و بازاریان مریوانی را در نظر بگیرند چراکه رضایت‌مندی مردم سبب رضایتمندی پروردگار می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.