کرج - مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه استان البرز رتبه نخست کشوری در رونق اقتصادی  به خود اختصاص داده است، گفت: ۶۲۵ طرح نیمه تمام نیز در سال ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید.

البرز رتبه نخست کشور در رونق اقتصادی را دارد/بهره برداری ۶۲۵ طرح نیمه تمام صنعتی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ایرج موفق عصر امروز چهارشنبه در اولین نشست کارگروه اشتغال استان البرز در سال۹۷ با اشاره به اینکه تخصیص  ۵۰ درصدی طرح های صنعتی در استان محقق شده است، گفت: از بانک های عامل درخواست داریم تا سرعت پرداخت تسهیلات را افزایش دهند.

وی در ادامه افزود:  استان در بخش صنعت، معدن و تجارت بیشترین نرخ تخصیص تسهیلات را داشته است.
مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت بابیان اینکه در سال گذشته تعداد ۲هزار و ۹۲۹ نفر در سامانه رصد ثبت شده است، خاطرنشان کرد: در بحث اشتغالزایی ۲برابر تعهدی که داشتیم عملیاتی شد.

موفق اضافه کرد: پیش بینی ما برای اشتغالزایی در سال جاری ۲۱هزار نفر خواهد بود.

موفق در خصوص تکمیل طرح های نیمه تمام در بخش صنعت گفت: ۶۲۵ طرح نیمه تمام که پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی دارد در سال ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید که اشتغال جدید را نیز خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه البرز رتبه نخست کشوری در رونق اقتصادی به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۷۸۰ میلیارد تومان از رونق اقتصادی بهره مند شده ایم.

موفق ادامه داد: برای استفاده از تسهیلات اقتصادی در نوسازی و بازسازی رتبه دوم در کشور هستیم که ۱۲۷میلیارد تومان پرداختی در این حوزه داشتیم.

مدیرکل صنعت،معدن وتجارت استان البرز در پایان با تاکید به اهمیت تحقق شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است، تصریح کرد: با توجه به این شعار ارتقاء کیفیت کالا در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرارگرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.