ایلام- عاملین کشتار غیرمجاز و غیر بهداشتی در یکی از منازل مسکونی شهر ایلام با نیروهای دامپزشکی درگیری شدید پیدا کردند.

درگیری عاملین کشتار غیرمجاز با نیروهای دامپزشکی در ایلام

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، بدنبال گزارشات مردمی به اداره دامپزشکی شهرستان ایلام در خصوص فعالیت عده ای سودجو و متخلف بهداشتی که در یکی از اماکن مسکونی شهر ایلام اقدام به ذبح غیر بهداشتی دام و توزیع لاشه های مشکوک و با منشأ نامشخص می نمودند، اکیپ نظارتی بهداشتی دامپزشکی ایلام بلافاصله در محل حاضر شده و درصدد ضبط لاشه های گوشت غیربهداشتی بودند که افراد نامبرده با انواع سلاح سرد اعم از چاقو، قمه و ساطور به نیروهای دامپزشکی حمله ور شده و در این بین رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایلام و یکی از کارشناسان این اداره مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

لازم به ذکر است مکانی که کشتار دام در آن صورت گرفته یک مکان مسکونی بوده و با توجه به اینکه طبق قانون کشتار دام فقط باید در کشتارگاه و زیر نظر ناظر فنی بهداشتی دامپزشکی صورت گیرد، لذا موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری و درخصوص اینکه در مکان مذکور کشتار حیوانات حرام گوشت نیز انجام گرفته موضوع در دست بررسی می باشد.

از همشهریان عزیز تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و غیر بهداشتی بلافاصله مراتب را به دامپزشکی استان اعلام نمایند. ضمناً توصیه می گردد همشهریان عزیز گوشت مصرفی خود را از مراکز مجاز دارای مهر و برچسب دامپزشکی تهیه نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.