کرج- رییس هیئت دوومیدانی استان البرز از درخواست میزبانی این استان برای برگزاری مسابقات بین المللی جام پارس خبرداد.

البرز خواستار میزبانی مسابقات بین المللی دوومیدانی «جام پارس» شد

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این مسابقات قرار است مهرماه امسال با حضور دونده های داخلی و خارجی وبه مسافت ۲۱ کیلومتر برگزار شود.

وی افزود: فدراسیون شرط برگزاری مسابقات را اجرای آن در فضای داخل شهر عنوان کرده ضمن آنکه شهر تبریز نیز برای میزبانی این مسابقات درخواست داده است.

مرادی با بیان اینکه مسیری بین شهر کرج و فردیس را برای اجرای این مسابقات بین المللی مدنظر داریم گفت: تلاش می کنیم با اخذ موافقت های لازم شرایط برگزاری این مسابقه معتبر را در استان البرز فراهم کنیم.

رییس هیئت دومیدانی استان البرز با ابراز خرسندی از سیر صعودی ورزشکاران دوومیدانی در سال های اخیر گفت: در مسابقات انتخابی رده های مختلف سنی استان جهت حضور در مسابقات کشوری بیش از ۴۰۰ دونده حضور داشتند که آماری کم نظیر محسوب می شود و نشان از علاقمندی نسل جوان به ورزش دوومیدانی دارد.

مرادی با ابراز گلایه از مشکلات دو پیست اصلی استان البرز گفت: متاسفانه علیرغم پیگیری ها و مکاتبات فراوان موفق به اخذ اعتبار لازم برای اجرای پیست تارتان ورزشگاه شریعتی و ترمیم وبازسازی پیست انقلاب نشده ایم و با شرایط نامساعدی فعالیت های خود را به جلو می بریم.

وی در پایان تصریح کرد: برای حل مشکل این دو پیست نیازمند اعتباری ۵/۱ میلیاردی هستیم و امیدوارم وزارت ورزش و فدراسیون دوومیدانی بستر لازم برای تامین اعتبار لازم و حل مشکل سخت افزاری دوومیدانی البرز را فراهم کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.