کرج- فرمانده انتظامی استان البرز گفت : در اجرای طرح های مقابله با سرقت و کاهش درصد وقوع سرقت قطعات داخل خودرو و منزل در سطح شهر کرج جمع آوری معتادان خیابانی و پرخطر در دستور کار پلیس البرز قرار گرفت .

جمع آوری معتادان خیابانی و متجار در دستور کار پلیس البرز

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از فرماندهی انتظامی استان البرز سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و گشت زنی های هدفمند با رویکرد تمرکز بر نقاط جرم خیز در اقدامی ضربتی ۵۳۱ معتاد متجاهر و پر خطر جمع آوری و تحویل مراکز مجاز بازپروری و ترک اعتیاد شدند  .

وی تصریح کرد : معتادان خیابانی و متجاهر جهت تامین نیاز خود دست به هر اقدامی خواهند زد و یکی از جرایمی که توسط این افراد صورت می گیرد سرقت های خرد و داخل خودرو است که جمع آوری و ساماندهی آن ها تاثیر بسزایی در کاهش سرقت و زیبایی چهره شهر خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان البرز همچنین با اعلام خبر جمع آوری  ۹۰۸ معتاد متجاهر و پرخطر طی ۱۰ روز گذشته در کرج، کاهش ۴ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته را از نتایج اجرای این طرح ها برشمرد.

این مقام انتظامی افزود: در این مدت ۱۹۶ سارق دستگیر، ۵۱۹ خودرو و ۲۳۶ موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شدند که جلب رضایت عمومی را در پی داشته است.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با اشاره به وضعیت حاشیه نشینی در کشور به خصوص در کلان شهر کرج، این موضوع را تهدیدی جدی برای امنیت اجتماعی دانست و گفت: به جهت عدم نظارت و کنترل صحیح بر روی این مناطق، شاهد انواع بزهکاری ها، کژ رفتاری ها و آسیب های اجتماعی هستیم که امنیت کلان شهر ها را تهدید می کند و در این زمینه همه دستگاه ها می بایست، پلیس را در انجام بهتر ماموریت هایش که تامین امنیت است، یاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.