گناباد- جشن یکصد سالگی آموزش وپرورش گناباد با حضور وزیر آموزش وپرورش در هفته معلم برگزار میشود .

جشن صد سالگی آموزش و پرورش گناباد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین  فرماندار گناباد  امروز پنجشنبه  در اولین جلسه شورای اموزش وپرورش گناباد که در محل سالن جلسات اموزش وپرورش با حضور اعضا برگزار شد بر کیفیت افزایی برنامه های هفته  معلم تاکید کرد و گفت: نباید کیفیت فدای کمیت شود.

محمد علی نبی پور با اشاره به افزایش ورود گردشگران در ایام عید در این شهرستان گفت: از نظر تعداد اقامت گردشگران مخصوصا در اقامتگاهای بوم گردی  در استان، این شهرستان  برتر شناخته شده که این امر به خاطر زیر ساختهای مناسب گردشگری است اما امسال در حوزه گردشگری قنات کم کاری شده  وباید تلاش شود تا از سرمایه گذار  بیشتری دعوت شود.

وی تصریح کرد : مسوولین حوزه گردشگری مخصوصا در بحث قنات باید سلایق گردشگران را مد نظر داشته باشند  تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

فرماندار گناباد با اشاره به برگزاری نمایشگاه  دست سازه های دانش اموزان در هفته معلم  ان را بسیار موثر دانست و گفت:  متاسفانه  ما  تا کنون نتوانسته ایم  داشته های خود را برند سازی کنیم  و این آسیب جدی است لذا باید  در این هفته خانواده ها را با مشاغل  و استعدادهای  مناسب منطقه بیشتر آشنا کرد.

 نبی پور در خصوص مرکز اموزشی رفاهی موقت معلمین در گناباد گفت :متاسفانه این مرکز که بصورت موقت می باشد در شان فرهنگیان نیست و باید  با کمک خیرین مرکزی مناسب احداث شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد هم در این  جلسه از برگزاری جشن  یکصد سالگی اموزش و پرورش شهرستان در اردیبهشت ماه  خبر داد و  گفت: این جشن با حضور مسوولین کشوری و استانی آموزش  و پرورش تا قبل از ماه مبارک رمضان برگزار میشود.

هادی محمد پور  با اشاره به برنامه های هفته معلم در این شهرستان گفت:  اجرای مسابقات  ورزشی و جشن تکلیف  دختران و پسران، برگزاری نمایشگاه دست سازه های دانش اموزان هنرستانها ، زنگ سپاس معلم  و تقدیر از خانوادهای فرهنگیان و بازنشستگان از مهمترین این برنامه ها در هفته معلم می باشد.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه دست سازه های دانش اموزا ن را  معرفی مشاغل  و همچنین حمایت از کالای ایرانی  و رونق  این محصولات عنوان کرد و گفت: بیش از ۸۰۰ هنر جو در ۱۲ هنرستان کار و دانش و  فنی حرفه ای شهرستان مشغول تحصیل  می باشند که  آثار این عزیزان در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.