وزیر کشور دولت اصلاحات جزئیات جلسه ۴ نفره اصلاح طلبان در منزل روحانی را بیان کرد.

انتقادات اصلاح طلبان در جلسه با روحانی/درخواست‌ها از رئیس جمهور

به گزارش قدس آنلاین، طی روزهای اخیر خبری مبنی بر جلسه چهار نفره حسن روحانی، ناطق نوری، رئیس دولت اصلاحات و اسحاق جهانگیری آن هم به میزبانی حسن روحانی در رسانه‌ها منتشر شد. عبدالله نوری وزیر کشور دولت اصلاحات در مورد جزئیات این جسله ۴ نفره می گوید: اصلاح‌طلبان در جلسه با رئیس‌جمهور انتقاداتی نسبت به برنامه‌ریزی و اقدامات اقتصادی دولت مطرح کردند و خواستار شفافیت و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های آقای جهانگیری شده بودند.

وی افزود: اینکه خروجی چه باشد به آقای روحانی بستگی دارد اما مشخصا حاضران و به‌ویژه رئیس دولت اصلاحات تاکید زیادی بر عملی شدن وعده‌های انتخاباتی داشتند. بنابراین به قول معروف الان توپ در زمین آقای روحانی است که انتظارات جامعه مدنی را پاسخ مثبت بدهند.

وزیر کشور در دولت اصلاحات در ادامه با بیان اینکه سابقه جلسات چهار نفره رئیس‌جمهور با ناطق نوری، رئیس دولت اصلاحات و اسحاق جهانگیری به ایام قبل از انتخابات سال ۹۲ و پس از انتخابات برمی‌گردد، اظهار داشت: نخستین بار در آن دوره جلسه‌ای به میزبانی مرحوم آیت الله هاشمی برگزار شد که همین افراد هم در آن حضور داشتند و تا جایی که به خاطر دارم محور این جلسه ترکیب کابینه و ساختار دولت بود که البته توجهی به آن و نتیجه‌ای از آن جلسه حاصل نشد.

نوری ادامه داد: بعد از آن چه در زمان حیات مرحوم آیت الله هاشمی و چه پس از آن جلسه‌ای برگزار نشد. این جلسه هم همان‌طور که اعلام شد به میزبانی آقای روحانی بود و جزئیات هم همانی است که گفته شد. این جلسه قرار بود چند ماه قبل از عید برگزار شود که بنا به دلایلی مانند مشغله رئیس دولت اصلاحات به فروردین‌ماه سال جاری موکول شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.