جوین_ امام جمعه شهرستان جوین در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: برکات ماه شعبان و فضلیت این ماه بی شمار است و نمازگزاران باید ازاین فضیلت ها بهره برداری کنند.

 مردم از فضلیت های ماه شعبان بهره مند شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی دلیری پور امام جمعه شهرستان جوین گفت: در ماه شعبان امام حسین (ع)، ابوالفضل العباس (س)، امام زین العابدین (ع) و صاحب الامر (ع) متولد شده اند،  که برکات و فضلیت این ماه بی شمار است و نمازگزاران باید ازاین فضیلت ها بهره برداری کنند و لازم است، این اعیاد را به مردم شریف جوین تبریک عرض کنم.  

خطیب جمعه جوین گفت: امام حسین (ع) و برادر جانبازش عباس (ع) آن چنان موقعیتی برای شیعیان به وجود آوردند که پس ۱۴ قرن الگو برداری پاسداران وعمل کردن به الگوها رعب و وحشت در دل دشمنان ایجاد کرده است.  

امام جمعه جوین با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به استفاده از کالای ایرانی گفت: ما مردم مسلمان ایران همان گونه که از شجاعت امام حسین الگو گرفته ایم باید با الگو قراردادن شعب ابی طالب در مصرف کالای ایرانی تعصب داشته باشیم، تا از یوغ بیگانه رها شویم.  

خطیب جمعه جوین با اشاره به کشورهایی همانند هندوستان، ژاپن، انگلستان و حتی آمریکا گفت: این کشورها برای پیشرفت اقتصاد جامعه خویش مشکلات بزرگی را تحمل کردند تا امروز بتوانند روی پای خود بایستند.  

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران شهرستان جوین در بین خطبه های نماز جمعه گفت: پاسداران جان برکف ضمن الگو قراردادن امام حسین(ع) و ابوالفضل العباس(ع) با اتکا به باریتعالی و حمایت های مردم در طول ۴۰ سال گذشته با صلابت تر از همیشه در مقابل دشمن ایستاده است.  

سرگرد پاسدار ناصری موحد تاکید کرد: تا زمانی که پاسداران با پشتیبانی مردم در صحنه حضور دارند دشمنان آرزوهای تئوری خود را به گور خواهند برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.