بجنورد- معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش خراسان شمالی با اشاره به برنامه درس ملی مصوب۲۰ شهریور ۹۱ شورای عالی آموزش و پرورش و در اجرای بند ۲/۱۳ آیین نامه مذکور بیان داشت: فعالیت های آموزشی مدارس دوره ابتدایی خراسان شمالی تا تاریخ ۱۳ خرداد برقرار است.

مدارس ابتدایی تا ۱۳ خرداد دایر هستند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش خراسان شمالی بدخشان اظهار کرد: به منظور اجرای دقیق ساعات درسی و بر اساس مصوبات ستاد امتحانات استان، با عنایت به بند ۱/۱۳ برنامه درس ملی، زمان آموزش در دوره ابتدایی حداقل ۸۰۰ جلسه ی آموزشی در طول سال تحصیلی بوده، بنابراین تاکید می شود تمامی فعالیت های آموزشی مدارس دوره ابتدایی حداقل تا ۱۳ خرداد دایر و باید نسبت به ارائه محتوای آموزشی کتاب های درسی اقدام شود.

وی فعالیت پایه های اول تا پنجم ابتدایی را تا تاریخ ۹ خرداد اعلام کرده و گفت: مدارس ابتدایی باید نسبت به ارائه برنامه‌های آموزشی، درسی و تعمیق فعالیت های یادگیری تا زمان فوق الذکر اقدام نمایند و از روز شنبه مورخه ۱۲ تا ۱۳ خرداد ۹۷ نسبت به ارائه گزارش پیشرفت تحصیلی به اولیاء با همکاری مدیر و معاونین آموزشی اقدام  کنند.                                                             

وی ادامه داد: با استناد به مصوبه هشتصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورخ ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ با موضوع اجرای آزمون هماهنگ منطقه ای در پایه ششم، لازم است همچون سنوات گذشته به نحوی برنامه‌ریزی به عمل آید که پایه ششم ابتدایی تا ۱۳ خرداد نسبت به تدوین برنامه آزمون هماهنگ منطقه ای نوبت دوم اقدام شود.

مقتضی است مدیران مدارس در راستای اختیارات و شرح وظایف شورای مدرسه مندرج در بند (ب ماده ۱۰ و ماده ۹۶) آیین نامه اجرایی مدارس، نسبت به تشکیل شورای مدرسه اقدام نموده و موضوع را به اطلاع اولیای دانش آموزان برسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.