همدان - رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان خبر داد: بر اساس گزارش های مشاور پروژه این بیمارستان از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی برخوردار است.

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی بیمارستان قائم تویسرکان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، " مهندس علی محمد اصغری" در بازدید از پروژه بمیارستان قائم تویسرکان عنوان کرد: بیمارستان ۹۶ تختخوابی قائم تویسرکان از سال ۸۷ کلنگ زنی شده و با جانمایی هایی که انجام شده تعداد تخت ها به ۱۵۴ تخت افزایش یافته است.

وی ادامه داد:این بیمارستان دارای ۶ طبقه با اسکلت بتنی و دارای ۱۵۴ تخت با مساحت زیربنا به متراژ ۱۶ هزار و ۹۳۴ متر مربع می باشد.

وی یادآور شد: مساحت زمین به متراژ ۴۶ هزار و ۷۶۲ متر مربع و دارای ۴ بلوک مجزا و قسمت های الحاقی و مستحدثات جانبی می باشد.

مهندس اصغری در رابطه با بخش های این بیمارستان گفت: این بیمارستان دارای بخش های سی تی اسکن، دیالیز، اهدای خون، اورژانس، درمانگاه ( دندانپزشکی، رادیولوژی، چشم پزشکی، واکسیناسیون و ...)، آندوسکوپی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه ، ICU، NICU،LDR، زنان و زایمان، کودکان، CCU، جراحی ، داخلی و اداری و مهدکودک است.

وی در رابطه با وضعیت فعلی پروژه گفت: در حال حاضر پیمانکار در حال اجرای گچکاری، درای وال، کانال کشی، تاسیسات مکانیکی و التریکی، اجرای نما و کاشیکاری، اجریا کناف، نصب چهارچوب و پنجره، لوله کشی گاز طبی، احداث پل ورودی، کفسازی طبقات و محوطه سازی و احداث ساختمانهای جانبی ، پیگیری انشعابات برق ، آب ، فاضلاب و گاز است.

وی در رابطه با هدف از اجرای این پروژه اظهار کرد: با توجه به کمبود و فرسوده بودن فضاهای بهداشتی و درمانی شهرستان تویسرکان و لزوم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین داخل و خارج از شهرستان است.

مهندس اصغری عنوان کرد: یکی از کارهای بسیار خوب در این پروژه، احداث پد بالگرد است که نیاز عمده شهرستان بوده که با پیگیری های انجام شده این پد جانمایی شده که طبق استانداردها ساخته می شود.

وی در پایان از پیگیری های مهندس فرزانه مدیر کل راه و شهرسازی، دکتر مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس ، امام جمعه و فرماندار این شهرستان تقدیر و تشکر نموده و گفت: در سال گذشته نیروهای ما به صورت دو شیفته در این بیمارستان مشغول به کار بودند و به امید خدا امسال این بیمارستان به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.