تربت جام ـ فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران تربت جام با گرامیداشت هفته پاسدار گفت: رویکرد سپاه در حوزه خدمات، کمک به مناطق محروم است و توانسته ایم در خدمت رسانی به مردم موفق عمل کنیم.

رویکرد سپاه خدمت به مناطق محروم است

سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان که ظهر امروز در ناحیه مقاومت سپاه پاسداران تربت جام حضور داشت به خبرنگار قدس آنلاین گفت: توجه به مناطق محروم از برنامه های ذاتی سپاه بوده است بطوریکه در سال گذشته خدمات خوبی در بخش صالح آباد، مرکزی و پائین جام انجام داده است.

وی گفت: توجه به روستاهای مرزی تربت جام و رائه راهکارهای مناسب جهت ایجاد اشتغال و امنیت پایدارمنطقه صورت گرفته است و در ۲۹ روستا جنت آباد توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال برنامه ریزی و عملیاتی شده است.

 فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران تربت جام شناسایی مناطق محروم، احیای قنوات، توزیع سبد کالای رایگان و برنامه های متنوع فرهنگی را از دیگر دستاوردهای ناحیه مقاومت سپاه پاسداران در تربت جام برشمرد وافزود: در سال گذشته با اعتبار اولیه بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان هزینه در این بخش های عمرانی صورت گرفته است و لازم است باتوجه به منویات مقام معظم رهبری و حمایت از اقتصاد داخلی طرح های تولیدی متناسب با زیرساخت های هر منطقه روستایی ایجاد و از مهاجرت روستائیان به شهر ها جلوگیری خواهیم کرد.

وی غبار روبی مزار شهدا، تکریم از خانواده های پاسدار و اجرای برنامه فرهنگی متناسب با ایام شعبانیه را از دیگر برنامه ناحیه مقاومت سپاه پاسداران تربت جام در هفته پاسدار برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.