یزد - فرماندار بافق گفت : محور بافق – یزد ۳۷میلیارد تومان بدهی دارد و مشکل اساسی این محور تامین اعتبار است.

محور بافق - یزد ۳۷ میلیارد تومان بدهی دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی فرمانداری بافق، محمد زاده رحمانی در حاشیه بازدید ازمحور بافق - زرند اظهار داشت: نقطه اتصال ۵ کیلومتر از ۱۱ کیلومتر باقی مانده محور به پیمانکار ابلاغ شده و امیدواریم هر چه زودتر شروع و زیر بار برود.

وی افزود: مشکل اساسی این محور اعتبار است بطوریکه پیمانکار ۲۲ میلیارد تومان طلبکار  و ۱۵ میلیارد تومان نیاز است تا جاده تکمیل شود و جاده به جهت کمبود اعتبار متوقف نمی شود و به موازات پیگیری اعتبارات،  تکمیل و زیر عبور می رود.

زاده رحمانی تصریح کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیر کل راه و شهرسازی استان پیگیر هستند تا از اعتبارات ملی، این محور تامین اعتبار شود.‌

فرماندار خاطر نشان ساخت: عملیات روکش آسفالت و تعریض محور بافق زرند با اعتبار ۵ میلیارد تومان آغاز شده و استان کرمان همت خود را برای اتمام محور بافق نوق مضاعف کند.

وی با بیان اینکه این محور یکی از محورهای مواصلاتی بین استانی است گفت: طول محور مذکور ۲۵ کیلومتر بوده و با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان و اداره شهرستان ۱۵ عملیات روکش آسفالت و تعریض به پایان رسیده است.

زاده رحمانی همچنین از ادامه کار در ۱۰ کیلومتر باقیمانده این محور خبر داد و افزود: ضمنا اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیز اجرای شانه سازی و شیب شیروانی را جهت افزایش امنیت در جاده بافق – زرند در دستور کار قرار داده است.

فرماندار با اشاره ای به محور بافق – نوق (رفسنجان) تصریح کرد: طی سالهای گذشته زیرسازی و آسفالت آن قسمت از جاده که در حوزه استان یزد است، انجام گرفته و امیدواریم استان کرمان نیز باقیمانده این محور را به سرانجام برساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.