همدان- معاون راهداری استان همدان بر ضرورت توجه وا ولی بخشی به نقاط حادثه خیز در محورهای فرعی ورودتان استان تاکید کرد.

ضرورت توجه به نقاط حادثه خیز در محورهای غیر شریانی
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، حمید پرورشی خرم در جمع روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های استان همدان با تأکید بر ارتقای راه‌های فرعی و روستایی استان اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای ارتقای راه‌های فرعی و روستایی استان در دستور کار قرار گرفته و این برنامه از اولویت‌های این اداره کل محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه عمده تصادفات استان همدان واژگونی خودرو و خروج از جاده است، افزود: کاهش تصادفات در محورهای  فرعی و روستایی این استان نیز نیازمند توجه جدی است.
پرورشی خرم بر ایمن سازی کلیه محورهای فرعی و روستایی استان تأکید و تصریح کرد: لازم است با ایجاد پارکینگ در محورهای فرعی و روستایی پلیس راه نیز در این محورها مستقر شود.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، بررسی نقاط حادثه خیز و نوع تصادفات در محورهای استان را از دیگر اولویت های پیش رو این اداره عنوان و خاطرنشان کرد: از این پس هر ماه نشست های کارشناسانه پیرامون بررسی و تحلیل مسائل ایمنی در ادارات راهداری شهرستان ها برگزار و موارد بررسی می شود.
پرورشی خرم، ایمنی جاده ها را مقوله ای مهم بیان کرد و ابراز داشت: در برخی از محورهای استان، تیرهای برق در حریم راه ها نصب شده که لازم است با رایزنی با شرکت توزیع نیروی برق نسبت به جابه جایی و صدور مجوز اقدام شود.
این مسئول همچنین از روسای ادارات خواست، پروژه های راهداری استان را با اثربخشی و حساسیت بیشتری دنبال کنند. 
بررسی رفع عیوب، کمبود و نقص های احتمالی موجود در محورهای شریانی مطابق با دستورالعمل های ارسالی از سوی سازمان و تأکید بر تعمیر و تجهیز ماشین آلات و تعمیرات ابنیه فنی و نگهداری راه ها از دیگر مباحث عنوان شده در این نشست بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.