تربت جام ـ مدیر اداره آموزش و پرورش تربت جام از برگزاری مراسم جشن تکلیف بیش از یک هزار و ۲۰۰نفر از دانش آموزان مقطع سوم ابتدایی دختر را درمحل مصلی بزرگ الغدیر خبر داد.

برگزاری جشن تکلیف  بیش از یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در تربت جام

غلامرضا بهرام پور، امروز ظهر که درمراسم جشن تکلیف مصلی الغدیر تربت جام حضور داشت به خبرنگار قدس آنلاین گفت: مراسم جشن تکلیف بیش از یک هزار و ۲۰۰نفر از دانش آموزان دختر مقطع سوم ابتدایی با حضور ۲۵ مدرسه ابتدایی شهرستان برگزار شد  که  این حضور اجتماعی به دانش آموزان نشاط و شادابی به ارمغان می آورد.

مدیر اداره آموزش و پرورش تربت جام اعلام کرد: جشن تکلیف امسال همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار شد تا دانش آموزان با الگو گیری از اهل بیت (ع) بتوانند به عنوان چراغ هدایت در مسیر زندگی و دانش بهره مند شوند.

وی گفت: مراسم جشن تکلیف برای دانش آموزان لازم است  و می تواند آغاز مسیری برای توجه بیشتر به منویات دینی باشد. همچنین آموزش و پرورش علاوه بر تعلیم دانش آموزان به تربیت آنها توجه جدی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این مراسم به همت کارشناسی قرآن، عترت و نماز آموزش وپرورش تربت جام برگزارشد و به دانش آموزانی که در این مراسم به سوالات دینی جواب دادند هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد.

شایان ذکر است، دانش آموزان در این مراسم ظهر امروز نماز جماعت خود را در مصلی الغدیر تربت جام اقامه کردند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.