فرمانده سپاه محمد رسول الله در حاشیه این مراسم در مصاحبه با خبرنگار قدس، درباره تحرکات برخی دولت های غربی ضد جمهوری اسلامی ایران به رهبری آمریکا گفت: کاری که آمریکایی ها شروع کردند، یک خیمه شب بازی برای ترساندن کشورهایی است که می خواهند در اردوگاه ایران و اسلام نقش ایفا کنند. همچنین آمریکایی ها با این تهدیدات در پی دادن امید به کشورهایی هستند که جزو سر سپرده های آمریکا محسوب می شوند، زیرا به خوبی می دانند ایران از اقدامات آنها هیچ هراسی ندارد.

قدس آنلاین-مراسم صبحگاه مشترک پاسداران و بسیجیان تهران بزرگ صبح دیروز به مناسبت روز پاسدار با حضور سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه تهران بزرگ در سپاه محمد رسول الله (ص) برگزار شد.

وی در حاشیه این مراسم در مصاحبه با خبرنگار قدس، درباره تحرکات برخی دولت های غربی ضد جمهوری اسلامی ایران به رهبری آمریکا گفت: کاری که آمریکایی ها شروع کردند، یک خیمه شب بازی برای ترساندن کشورهایی است که می خواهند در اردوگاه ایران و اسلام نقش ایفا کنند. همچنین آمریکایی ها با این تهدیدات در پی دادن امید به کشورهایی هستند که جزو سر سپرده های آمریکا محسوب می شوند، زیرا به خوبی می دانند ایران از اقدامات آنها هیچ هراسی ندارد.

سردار یزدی تصریح کرد: تمام تلاش دولت های غربی و برخی کشورهای منطقه ای برای دستیابی به اهداف و منافع خود و کوتاه آمدن جمهوری اسلامی از مواضع خود است. ما با راهنمایی های رهبر معظم انقلاب بر سر مواضع خود قاطعانه ایستاده ایم و از موضع خود کوتاه نیامده و جواب زیاده خواهی آنها را خواهیم داد.

وی با اشاره به حمایت سپاه پاسداران از دولت و ملت در تمامی عرصه ها از جمله برجام، اظهار داشت: سپاه پاسداران در راستای کمک به دولت و مردم همواره در تمامی عرصه ها حضوری فعال و موثر داشته و دارد. بدون شک در عرصه برجام نیز به دولت کمک می کنیم که در مذاکرات بین المللی با اقتدار صحبت کند و از توافق بدست آمده در قراردادهای بین المللی هیچ کوتاهی نکنند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.