کرج-رئیس اداره ورزش وجوانان شرق کرج ضمن اشاره به افزایش مدت قرارداد واگذاری اماکن ورزشی به ۳ سال گفت: این تصمیم می تواند در بهبود کیفیت خدمات ورزشی بخش خصوصی به علاقمندان تاثیر بسزایی داشته باشد.

واگذاری ۳ ساله اماکن ورزشی کیفیت خدمات  را بهبود می بخشد

رستم کلهر در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد:پیش از این قرارداد بهره برداری بخش خصوصی از اماکن ورزشی یکساله منعقد می شد ومشکلات وتبعات خاص خود را داشت.

وی افزود: یکی از مزایای این رویه جدید کاهش هزینه ها است به نحوی که در واگذاری ۳ ساله اماکن ورزشی نیاز به کارشناسی سالیانه و پرداخت حق الزحمه برای ارزیابی قیمتی سال به سال نیست.

کلهر ادامه داد: همچنین به دلیل محدودیت زمانی بهره بردار از فضای ورزشی فرصتی برای ایجاد بستر لازم برای رضایتمندی مشتری ومخاطبان نبود که در قانون جدید و با توجه به بازه زمانی این موضوع تقویت خواهد شد.

رئیس اداره ورزش وجوانان شرق کرج تصریح کرد: به طور قطع اشخاصی که اماکن ورزشی را در اختیار می گیرند می توانند با یک چشم انداز سه ساله برای جذب مخاطب و ایجاد یک درآمد پایدار با تقویت خدمات خود اقدام کنند.

وی با تاکید براینکه این اتفاق می تواند منجر به کاهش هزینه های بهره بردار شود گفت: شناسایی دقیق هزینه های جاری به دلیل بلند مدت بودن قرارداد وتمرکز بر روی مدیریت منابع دیگر حسن این واگذاری جدید است و ورزش نیز از آن ذینفع خواهد شد.

این مسئول در پایان با بیان اینکه قرارداد واگذاری ۳ ساله اماکن ورزشی شامل معاملات بالای ۲۰ میلیون می شود گفت: در برخی اماکن ورزشی که در بافت روستایی و حاشیه شهرها قرار دارد ومبلغ سالیانه واگذاری شان زیر ۲۰ میلیون تومان است  قانونگذار واگذاری ها را بر اساس اولویت هیئت های ورزشی، دهیاری ها و در نهایت اشخاص قرارداده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.