قزوین_ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین به برنامه های هفته عقیدتی سیاسی اشاره کرد و گفت: همایش «حکمت مطهر» در این شهرستان با حضور سخنران کشوری برگزار می شود.

همایش «حکمت مطهر» در قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام حسین عدالتی شریبانی در نشست خبری صبح روز دوشنبه در جمع خبرنگاران که در سالن جلسات سپاه امام سجاد (ع) شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: شهید مطهری یکی از الگوهای مهم برای جامعه امروز است که حقیقتا در موضوع اعتقادی برای ملت و کشور فعالیت کردند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری افزود: هر سال تنوع برنامه های سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین افزایش می یابد و در سال جاری با برگزاری جلسات مختلف تلاش کردیم تا این برنامه ها با کیفیت تری مناسبی برگزار شود و در سال جاری اجرای ۱۶۸ برنامه از طریق حوزه و پایگاه های مقاومت پیش بینی شده است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین با بیان اینکه همایش «حکمت مطهر» در بعدازظهر روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور سخنران کشوری برگزار می شود، ادامه داد: برگزاری ۱۵ عنوان برنامه از جمله برنامه نشست های بصیرتی سیاسی در تمام پایگاه های بسیج، دیدار با ائمه جمعه برخی از مناطقی که ائمه جمعه در آن حضور دارند، غبارروبی مزار شهدا،برگزاری مسابقات کتابخوانی در حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج و اهدای جوایز به برگزیدگان از جمله برنامه های سپاه ناحیه امام سجاد( ع) شهرستان قزوین است.

عدالتی شریبانی تصریح کرد: هفته عقیدتی بهانه ای شد تا برنامه های بصیرتی را در مدارس راهنمایی و دبیرستان با استفاده از ظرفیت های هادیان سیاسی برگزار کنیم که برنامه بصرتی ویژه در روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه سالجاری نیز برگزار می شود. 

وی عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب در مدارس و نمازجمعه در حوزه استحفاظی ناحیه امام سجاد(ع)، برگزاری برنامه های آموزشی متنوع، برگزاری نشست های معرفتی با حلقه های صالحین، تجلیل از معلمان و مربیان عقیدتی، هادیان بصیرتی سیاسی، حضور بسیحیان گسترده بسیحیان در نماز جمعه در حوزه استحفاظی ناحیه امام سجاد(ع) و سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه توسط مسوول نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه، دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس با حضور بسیجیان از جمله برنامه های پیش بینی شده در ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین در هفته عقیدتی سیاسی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: همچنین نمایشگاه کتاب به همراه طرح سلامت و چکاپ قد و وزن در نماز جمعه انجام می شود.

عدالتی شریبانی مطرح کرد: انقلاب اسلامی امروز پابرجاست و اگر در کنار هم باشیم، خبرنگاران می توانند دست به قلم شده و این کشور را رو به پیشرفت سوق دهند.

وی اضافه کرد: باید به هفته عقیدتی سیاسی توجه داشته باشیم و نسبت به تعصب انقلابی خود تلاش هایی را انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.