۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
کد خبر: 597100

جوین_ فرمانده انتظامی شهرستان جوین اعلام کرد: اعتماد بی مورد برای صاحب کارت بانکی دردسر ایجاد کرد، اما پلیس فتا بلافاصله وارد عمل شده و عامل را شناسایی و دستگیر کرد.

اعتماد بی مورد دردسر ایجاد کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان جوین اعلام کرد: اعتماد بی مورد به دوست برای صاحب کارت درد سر ایجاد کرد، ولی پلیس فتای شهرستان جوین در کوتاهترین زمان عامل برداشت غیرمجاز از عابر بانک را شناسایی و دستگیر کرد.  

سرهنگ مهدی غلامزاده خاطر نشان کرد: در پی شکایت مردی جوان مبنی بر برداشت به صورت غیرمجاز از حساب بانکی وی موضوع در دستور کار تیمی از پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با یکسری تحقیقات فنی و استعلام از مبادی ذیربط متهم را که از دوستان شاکی است، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک فرصت مناسب دستگیر کردند.  

سرهنگ غلامزاده یاد آور شد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده در مواجهه با ادله موجود به بزه انتسابی اعتراف و اظهار داشت: شاکی به من اعتماد داشته و کارت  عابر بانک خود را در اختیارم قرار داده بود، تا کارهای بانکی  اورا انجام دهم.  

فرمانده انتظامی شهرستان جوین اضافه کرد: متهم در یک فرصت مناسب نسبت به فعال کردن  رمز دوم کارت عابر بانک اقدام وچندین بار به صورت اینترنتی از حساب دوستش برداشت کرده است.  
سرهنگ غلامزاده با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی توصیه کرد: به هیچ عنوان  کارت به همراه رمز بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.  

عامل تخریب یک دستگاه خود پرداز در شهرستان جوین دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان جوین  گفت:  با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان جوین عامل تخریب یک دستگاه خود پرداز در سطح شهرستان جوین شناسایی و دستگیر شد.  
 سرهنگ غلامزاده اظهار داشت: در پی تخریب یکی از دستگاههای خود پرداز در سه مرحله  تیمی از ماموران امنیت عمومی این فرماندهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.  

فرمانده انتظامی گفت: با حضور مأموران در محل و بررسی های به عمل آمده مشخص شد، فردی شبانه با سر و صورت پوشیده یک دستگاه خودپرداز که در داخل مغازه تعبیه شده است، را تخریب و از محل متواری شده است.  

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با یک سری کار اطلاعاتی و با استفاده از سرنخ ‌های به جا مانده،  عامل تخریب را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

 سرهنگ غلامزاده گفت:  متهم در بازجوئی های بعمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی به تخریب شبانه دستگاه خودپرداز اعتراف کرد.  

فرمانده انتظامی شهرستان جوین گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی شهرستان جوین معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.