گیلان-شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه دو کشور، سومین جشنواره معرفی و تجلیل از روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران برتر این منطقه کشور را برگزار می‌کند.

سومین جشنواره تجلیل از روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران برتر
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان،سومین جشنواره معرفی و تجلیل از روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران برتر منطقه دو کشور، و کارگاه آموزشی «روابط عمومی و ارتباط با صنعت»، 5 اردیبهشت ماه در پارک علم و فناوری گیلان برگزار می‌شود.
هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد رقابت سالم، هم‌افزایی و ارتباط بیشتر بین اصحاب رسانه و روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه دو کشور (گلستان، مازندران و گیلان) و ارتقاء کیفی این فعالیت‌ها و همچنین زمینه‌سازی برای استانداردسازی فعالیت‌های روابط عمومی می‌باشد.
جشنواره تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی‌های منطقه دو کشور با حضور خبرنگاران، اصحاب رسانه ،مدیران روابط‌عمومی ادارات، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری گیلان برگزار خواهد شد.
آثار خبرنگاران در پنج بخش خبر، تیتر، عکس، مصاحبه و گزارش مورد ارزیابی و بررسی داوران این جشنواره قرار گرفت و نفرات برتر انتخاب شدند.
در این جشنواره از برترین‌های روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۲ نیز تجلیل به عمل  می‌آید.
از دیگر برنامه‌های جانبی این جشنواره، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع «روابط عمومی‌ و ارتباط با صنعت» است که قبل از برپایی این مراسم برگزاری خواهد شد و به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهینامه حضور اعطاء خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.