قزوین_ فرمانده ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: یادواره شهدای کارگری در شهرستان البرز با حضور سردار شریف روابط عمومی کل سپاه پاسداران روز دهم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

سپاه از بطن مردم برخاسته است/ یادواره شهدای کارگری در قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ علیرضا حیدری ظهر روز دوشنبه در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه در دفتر این فرماندهی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: اصل ۱۵۰ قانون اساسی نخستین وظیفه ذاتی سپاه را حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن می داند که سپاه پاسداران در طول چهل سال و در طول انقلاب اسلامی، نقش خود را به نحو احسن ایفا کرده است.

وی افزود: استکبار در صدد ضربه زدن به جمهوری و انقلاب اسلامی است و سپاه پاسداران در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفا می کند؛ سپاه برخاسته از بطن و دل مردم است و دشمن می داند که اگر به سپاه ضربه بزند به انقلاب ضربه وارد کرده است.

فرمانده ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز  با بیان اینکه امروز هجمه های بسیاری علیه سپاه در فضای مجازی، رسانه‌ها و شبکه‌های خارجی درحال انجام است، عنوان کرد: برخی در شبکه های ماهواره ای و اجتماعی به دنبال آن هستند که به سپاه ضربه وارد کنند در حالی که خودشان در تهدیدهای سخت و نیمه سختشان هیچ غلطتی نکرده اند و می خواهند از داخل مردم را علیه نیروهای ارزشی و انقلابی سوق دهند و تحریک کنند.

حیدری با بیان اینکه سپاه هراسی از اهداف و راهبردهای اصلی دشمنان بوده و امنیت امروز کشور به واسطه حفظ وحدت حول محور ولایت و نیروهای نظامی ما است، خاطر نشان کرد: ما به لحاظ جبهه سخت از دشمن بالاتر هستیم و اگر از درون اتحاد نداشته باشیم و ولایت پذیر نباشیم، دشمن به اهداف خود می رسد؛ رسانه ها باید به این موضوع نیز توجه داشته باشند.

وی گفت: دشمنان رهبری تمام اغتشاشات اخیر را مدیریت می کنند تا به نظام ضربه زنند و امروز امنیت کشور برگرفته از مردم و نیروهایی است که جانانه برای حفظ این نظام و کشور شبانه روزی تلاش می کنند؛ دشمنان در تلاشند که اغتشاشات داخلی را در کشور ایجاد کنند زیرا در خارج از مرزها توان مقابله با ما را ندارند.

فرمانده ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز با اشاره به سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار عنوان کرد: وظیفه پاسداران الگو قراردان این امام و درس گرفتن از آن بزرگوار در دفاع از انقلاب اسلامی است.

حیدری با اشاره به اقدامات سپاه در خصوص توجه به کالای ایرانی خاطرنشان کرد: سعی کرده ایم صحبت های مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی را عملی کنیم؛ در سالجاری مجمع عالی بسیج به دنبال نهادینه کردن استفاده از کالای ایرانی در مجموعه خود هستیم و البته در مجموعه ما فاکتورهایی که کالای ایرانی نباشد تسویه حساب نمی‌شود. 

وی با بیان اینکه در موضوع فرهنگ سازی حمایت از تولید و مصرف علاوه بر مسئولان مردم نیز باید به این حوزه ورود جدی داشته باشند، یادآور شد: یکی از راه های اساسی سپاه، حمایت از کالای ایرانی و مصرف آن است و در سال گذشته که به نام تولید و اشتغال نامگذاری شده بود که سپاه بیش از ۱۵۰شغل مستقیم ایجاد کرد. 

فرمانده ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز عنوان کرد: سپاه با تمام توان و نیرو در راستای خدمت به مردم  فعالیت می کند.

حیدری همچنین از برگزاری یادواره شهدای کارگری در شهرستان البرز با حضور سردار شریف روابط عمومی کل سپاه پاسداران در ساعت ۱۰ تاریخ دهم اردیبهشت ماه سالجاری خبر داد.

وی اضافه کرد: اگر کشور و انقلاب در شرایط بحرانی قرار بگیرد متوجه ضرورت عملکرد و حضور سپاه در کشور خواهیم شد و باید قدردان سپاه و نیروهای نظامی کشور باشیم؛ اگر امروز امنیت و آرامش داریم به پاس تلاش و جانفشانی فعالان این نهاد انقلابی است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.