رشتخوار -فرماندار رشتخوار گفت:جانبازان نماد راستین ایثارگری، مجاهدت و از خودگذشتگی به عنوان ذخیره های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند.

جانبازان ذخیره های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،عصر دو شنبه، خالقداد عرب در جمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی در فرمانداری رشتخوار اظهار داشت:مردم همواره خود را مرهون فداکاری جانبازان، شهدا و ایثارگران می دانند و مسوولان نیز ایستادگی آنها را ارج می نهند.

وی  در دیدار یادگاران دوران دفاع مقدس شهرستان رشتخوار گفت:جانبازان  دلدادگان ولایت و بزرگترین سرمایه انقلاب هستند وبدون هیچ  چشم داشتی  به نظام و انقلاب خدمت کردند.

فرماندار رشتخوار با بیان این که جانبازان  ایستاده اند تا نام، یاد و فرهنگ شهدا را زنده نگه دارند گفت: جانبازان راهی را ترسیم کرده اند که راه انقلاب است و آنان در مقابل دشمنان اسلام و استکبار جهانی مقاومت کردند.

امام جمعه رشتخور هم در مراسم تجلیل از جانبازان  اظهار داشت: جانبازان در دوران دفاع مقدس جوانان را به سمت ارزش های معنوی و الهی سوق دادند و جامعه را از نظر فکری متحول کردند.

حجت الاسلام احمد طیبی ابراز داشت: جانبازان و ایثارگران دین بزرگی بر گردن جامعه ما دارند آنان از جان و مال خود گذشتند تا محورهای اصلی و اساسی نظام اسلامی را حفظ و استمرار بخشند و مهم ترین وظیفه ما در قبال این عزیزان تکریم و گرامیداشت دستاوردهای آنان است.

وی  با تاکید بر تلاش همگانی برای تحقق شعار سال، افزود: حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار سال نیازمند عزم جدی مردم، تولید کنندگان و دولت است.

وی اضافه کرد: دولت نیز با توسعه زیرساخت ها و پرداخت تسهیلات مناسب، فرهنگ سازی و تبلیغات محیطی، شرایط را برای حمایت از کالای ایرانی فراهم نماید.

در ادامه این مراسم سلطانی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران رشتخوار، هم با تقدیر از خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران با ذکر عملکرد این اداره، بر رفع مشکلات این قشر با همکاری فرمانداری و ادارات تاکید کرد و گفت:رشتخوار دارای ۲۰۰ ایثارگر جانباز است و ۸۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.