یزد - نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ با شرکت ۱۱هزار و ۸۶۱ داوطلب، روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه جاری در سه نوبت در دو حوزه اصلی دانشگاه یزد و دانشکده فنی شهید صدوقی برگزار می شود.

۱۱ هزار داوطلب درآزمون کارشناسی ارشد استان یزد شرکت می کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه یزد، دکتر سید محسن میرحسینی با بیان یان خبر اظهارداشت : در آزمون امسال کارشناسی ارشد ناپیوسته در استان یزد ۱۱هزار و ۸۶۱ داوطلب حضور دارند که از این تعداد ۱۰۰۰داوطلب مرد (در نوبت صبح پنجشنبه) در دانشکده فنی شهید صدوقی و مابقی در دانشگاه یزد به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: در این آزمون در استان ۴۷ درصد از داوطلبان زن و ۵۳در صد مرد هستند که تعداد بانوان شرکت‌کننده ۵هزارو ۵۸۷ نفر و تعداد آقایان ۶هزارو ۲۷۴ نفر است و محل برگزاری آزمون در دانشگاه یزد، در سالن‌های غدیر، فجر و  ساختمان‌های ‌ نبوت، توحید، امامت، معاد و پردیس علوم است.

میرحسینی تصریح کرد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در شش گروه آموزشی و ۱۴۰ کدرشته شامل ۵۴ کدرشته علوم انسانی، ۱۷ کدرشته علوم پایه، ۲۴ کدرشته فنی و مهندسی، ۲۳ کدرشته کشاورزی و منابع طبیعی، ۱۳ کدرشته هنر و ۹ کدرشته دامپزشکی برگزار خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: کارت‌ شرکت در آزمون‌ از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه جاری برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار گرفته است.

وی خاطرنشان ساخت: باجه رفع نقص از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه یزد، ورودی دانش، روبه‌روی سالن فجر دایر است و داوطلبانی که برای پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دچار مشکل شده اند، می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ به این مکان مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۲۱۶۰۶۶ تماس حاصل کنند.

میرحسینی با تاکید براینکه داوطلبان باید یک ‌ساعت قبل از شروع آزمون در سالن حضورداشته باشند، افزود: به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر عکس‌دار برای ورود به جلسه آزمون برای کلیه شرکت‌کنندگان الزامی و به همراه داشتن تلفن همراه و ماشین‌ حساب در جلسه آزمون ممنوع است.

نماینده تام‌الاختیاردانشگاه یزد گفت: داوطلبینی که حوزه امتحانی آنها سالنهای فجر و غدیر است از ورودی دانش واقع دربلواردانشگاه به دانشگاه یزد وارد شوند و داوطلبینی که حوزه آنها پردیس علوم، ساختمانهای توحید، نبوت، معاد و امامت است ازورودی بصیرت واقع در بلوار شهیدان اشرف به دانشگاه وارد شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.