سنندج- رئیس مرکز بهداشت شهرستان بانه گفت: چهار هزار و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در منطقه «هیجده دولان» بانه امحا شد.

۴۷۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در بانه امحا شد

به گزارش قدس آنلاین،علی شالباف اظهار داشت: ظهر امروز چهار هزار و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در منطقه «هیجده دولان» بانه امحا شد.

وی گفت: این مقدار مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در طول دو ماه اخیر توسط بازرسان واحد سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان بانه کشف و ضبط شده بود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بانه ارزش ریالی این محموله را دویست میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: بیشتر این مواد غذایی در اجرای طرح سلامت نوروزی و در طول یک ماه اخیر کشف و ضبط شده بود.

وی خاطر نشان کرد: انواع لبنیات، چیپس، بیسکویت، نوشابه، شیرینی و دلستر جز مواد غذایی بود که امروز با حضور نماینده دادستان و مرکز بهداشت در منطقه «هیجده دولان» این شهر امحا شد.

شالباف سلامت شهروندان را خط قرمز این مرکز اعلام کرد و افزود: از شهروندان درخواست داریم در هنگام خرید محصولات غذایی به تاریخ تولید و انقضای مواد غذایی دقت و در فروشگاه‌های معتبر خرید کنند و موارد مشکوک و غیر بهداشتی را از طریق سامانه ۱۹۰ به بازرسان واحد سلامت محیط اطلاع بدهند.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.