گرگان- دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان گلستان با اشاره به معرفی ۲۶۶ معلم برتر استان، گفت: ۱۵ اردیبهشت برنامه متمرکز تجلیل از معلمان برتر استانی و کشوری در استان گلستان برگزار می‌شود.

مراسم تجلیل از معلمان برتر استانی و کشوری در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، قدس براتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره برنامه های گرامیداشت هفته معلم در استان اظهار داشت: در هفته معلم برنامه‌های متنوعی در استان برگزار می‌شود که مراسم متمرکز قدردانی از برترین‌های این عرصه ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: امسال ۱۸معلم برتر استانی برای تجلیل معرفی شده‌اند و در کنار آن یک معلم برتر کشوری که معلم به تمام معنا فداکار است معرفی و از آنها تجلیل می‌شود و این مراسم ۱۵ اردیبهشت در گرگان انجام می‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان گلستان تصریح کرد: در شهرستان‌های استان گلستان هم از ۲۶۶ معلم برتر تجلیل می‌شود و از مدیران و کارکنان عرصه تعلیم و تربیت که صادقانه و عاشقانه در عرصه تربیت نسل جوان و نوجوان استان گلستان تلاش می‌کنند برنامه‌هایی برپا می‌شود.

وی با اشاره به جشن متمرکز این هفته گفت: در این مراسم از حضور مسئولان استانی و عالی رتبه گلستان استفاده خواهیم کرد و این افتخاری برای جامعه تربیتی استان گلستان است.

براتی خاطرنشان کرد: همه معلمان ما نمونه هستند و شایسته تجلیل هستند و این مراسم در این ایام برای قدردانی از عمری پاسداری حریم تعلیم و تربیت استان است.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان گلستان تصریح کرد: معلمان شمع‌های فروزان عرصه دانش هستند که برای تربیت نسل جدید از همه وجود خود استفاده می‌کنند تا شرایط آموزشی برای کودکان و نوجوانان گلستانی به بهترین شکل ممکن اتفاق بیفتد.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.