کرج- متولی جدید فوتبال استان البرز در رقابتی شانه به شانه میان دو کاندیدای حاضر در انتخابات ریاست هیئت فوتبال این استان معرفی شد.

معرفی متولی جدید فوتبال البرز در رقابتی شانه به شانه /روی خوش انتخابات به «بیک وردی»

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این مجمع که عصر امروز سه شنبه و با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش وجوانان استان البرز برگزار شد پس از صحبت های کاندیداهای حاضر واعلام برنامه هایشان رای گیری صورت گرفت و در نهایت منصور بیک وردی با کسب ۱۱ رای از مجموع ۲۱ رای ماخوذه برای یک دوره ۴ ساله سکاندار مدیریت فوتبال استان البرز شد.

دراین انتخابات نادر ایزدبین دیگر کاندیدای حاضر ۱۰ رای را به خود اختصاص داد ضمن آنکه هوشنگ افشاری و محمد حشمتی دیگر کاندیداهای انتخابات فوتبال البرز انصراف خود را پیش از آغاز جلسه و قبل از رای گیری اعلام کردند.

رییس فدراسیون فوتبال دراین مجمع انتخاباتی با بیان اینکه توقع ما از روسای هیئت فوتبال استان ها پرهیز از حاشیه و تمرکز بر اصل فوتبال است گفت: باید زمینه رشد این رشته ورزشی را در نقاط مختلف کشور مهیا کنیم.

مهدی تاج افزود: فوتبال البرز در بعدهای مختلف به خصوص داوری بسیار غنی است و رییس هیئت فوتبال باید در موضوع تشکیل تیم های مختلف به خصوص فوتبال ساحلی وفوتبال بانوان و حضور در سطوح بالای لیگ های کشور تلاش و پیگیری لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به وجود مشکلات فراوان در فوتبال البرز گفت: انتظار داریم پس از برگزاری مجمع و معرفی رییس جدید فعالان فوتبال و طیف های مختلف اختلاف نظرها را کنار بگذارند و در جهت توسعه فوتبال گام بردارند.

رییس جدید هیئت فوتبال استان البرز نیز با قدردانی از تمام کسانی که به او رای دادند و ندادند گفت: امیدوارم بتوانم زمینه ساز رشد فوتبال استان البرز و کشور عزیزم ایران باشم.

منصور بیک وردی افزود: با توجه به سوابق اجرایی  که در فوتبال استان و کرج در سال های گذشته داشته ام شناخت کاملی از مشکلات فوتبال استان دارم واز آنها برای بهبود شرایط و توسعه این ورزش بهره خواهم گرفت.

وی با تاکید براینکه هیات فوتبال البرز نیاز به خون تازه دارد گفت: با استفاده از نیروهای جوان و تحصیل کرده فضای جدیدی در این رشته پرطرفدار در البرز ایجاد خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.