قزوین_ جشن تولد حمید سیاهکالی مرادی شهید مدافع حرم با حضور مردم شهید پرور و جمعی از مسئولان استان قزوین برگزار شد.

جشن تولد شهید مدافع حرم در گلزار شهدای قزوین برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، همزمان با جشن اعیاد شعبانیه، جشن تولد حمید سیاهکالی مرادی شهید مدافع حرم با حضور جمعی از مردم شهید پرور در گلزار شهدای قزوین برگزار شد.

 مولودی خوانی توسط کربلایی مرتضی سلیمانی از مداحان اهل بیت (ع) استان قزوین از جمله برنامه های این جشن تولد بود.

از جذاب ترین برنامه های جشن تولد شهید مدافع حرم می توان به تهیه یک کیک و تعدادی دسته گل اشاره کرد که به همت مردم تهیه شده بود.

نویسنده کتاب «یادت باشه» هم در این مراسم گزارشی را از مراحل تدوین و تهیه کتاب ارائه داد. 

رسول ملاحسنی اظهار داشت: برکات شهید حمید سیاهکالی مرادی را به خوبی در تک تک مراحل زندگی به ویژه در مرحله نگارش و تدوین کتاب «یادت باشه» احساس کردیم و گویا خود شهید زنده و ناظر بر فعالیت هایمان بود.

وی در خصوص درون مایه کتاب «یادت باشه» گفت: این کتاب به روایت همسر شهید، لحظه لحظه های زندگی و زندگینامه شهید حمید سیاهکلی مرادی را بیان می کند و توفیقی شد که کتاب یادت باشه را در قالب یک داستان کاملا واقعی از زندگی شهید جمع آوری کنیم.

نویسنده کتاب «یادت باشه» تصریح کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب «یادت باشه» در اواخر اردیبهشت ماه سالجاری برگزار و برای برگزیدگان نیز جوایزی اهدا می شود.

ملاحسنی در ادامه نیز از آمادگی خود برای ادامه این مسیر خبر داد و افزود: امیدواریم بتوانیم ادامه مسیر را با یک تیم فرهنگی در قالب فعالیت های فرهنگی پیش رو داشته باشیم.

در پایان این مراسم، مردم شهید پرور قزوین نیز با اهدای گل بر سر مزار شهید و اهدای بسته های فرهنگی نذر فرهنگی خود را ادا کردند.

گفتنی است در این جشن، مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین نیز حضور داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.