سرمربی تیم فوتبال لیورپول اعتراف کرد انتظار برد پرگل مقابل رم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را نداشته است.

یورگن کلوپ: انتظار چنین بردی را مقابل رم نداشتم/ در بازی برگشت همه کار انجام می دهیم

به گزارش قدس آنلاین و ‌به نقل از ساکرنت، لیورپول موفق شد در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه‌ پنج بر دو رم را شکست دهد.

یورگن کلوپ بعد از پایان مسابقه، گفت‌: وقتی بازی را پنج بر صفر کرده بودیم، باید اقداماتی در زمین انجام می‌دادیم که انجام ندادیم، چون رم سراپا حمله شده بود. آن چه که من امشب متوجه شدم این است که ما می‌توانیم در دیدار برگشت هم برنده شویم، چون رم می‌خواهد گلزنی کند. من بارها این را گفته‌ام که ما بارسلونا نیستیم. بارسا یکی از بهترین تیم‌های جهان است و افتخارات زیادی را کسب کرده است. ما باید در بازی برگشت مراقب خط حمله حریف باشیم. رم بازیکنان خوب زیادی در خط حمله دارد که می توانند بازی را برای شما سخت کنند. 

سرمربی آلمانی لیورپول در ادامه‌، ‌اضافه کرد: در بازی برگشت همه کار می‌کنیم تا بتوانیم از این نتیجه‌ دفاع کنیم. می دانیم که کار سختی در رم پیش رو داریم  ولی باید بتوانیم هر طور که شده جواز حضور در دیدار فینال را به دست بیاوریم. برای بازیکنانم خیلی خوشحال هستم خصوصا محمد صلاح که خودشان را در این بازی نشان دادند  ولی باید تاکید کنم که هنوز یک بازی دیگر باقی‌ مانده است.

او درباره دلیل تعویض محمد صلاح گفت: قبول دارم تعویض صلاح باعث شد تا حریف کمی روحیه بگیرد چون در طول زمانی که او در بازی بود، نتوانستند صلاح را به خوبی دفاع کنند. او به خوبی در مسابقه جنگید و دوندگی زیادی داشت و دو گل زیبا هم به ثمر رساند و نمی خواستیم که مصدوم یا خسته شود. حالا هر چه دوست دارید درباره او بنویسید اگر عقیده دارید که صلاح الان بهترین بازیکن جهان است بنویسید.

سرمربی لیورپول درباره پنالتی حریف نیز گفت: پنالتی درست نبود و این صحنه را داور نباید خطا اعلام می کرد. خوشحال تر می شدم اگر 5-0 یا 5-1 بازی را به سود خودمان به پایان می بردیم. در هر صورت توانستیم فعلا دیدار رفت را با برتری به پایان برسانیم و امیدوار به بازی برگشت هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.