کرج- رئیس هیئت اسکیت استان البرز از اجرای طرح آموزش رایگان اسکیت به علاقمندان در شهرکرج خبرداد.

طرح آموزش رایگان اسکیت در کرج اجرا می شود

محمود فرهنگ رنجبر درگفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: برای اجرای این طرح پیست ورزشگاه شریعتی کرج در نظر گرفته شده است و در حال فراهم کردن سایر مقدمات آن از جمله تامین مربی هستیم.

وی افزود: همچنین برای حمایت از اسکیت بازان بیمه این پیست نیزانجام شده است و منعی برای برگزاری کلاس های آموزشی در آن وجود ندارد.

رئیس هیئت اسکیت استان البرز با بیان اینکه شناسایی چهره های مستعد و کمک به شکوفایی استعدادها از اهداف اجرای این طرح است گفت: به طور قطع این اقدام می تواند بر تعداد ورزشکاران اسکیت استان و ارتقاء سطح کمی وکیفی این ورزش بیفزاید.

رنجبر به همایش همگانی برگزار شده در جمعه گذشته اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این همایش همزمان با سراسر کشور در کرج برگزار شد و با استقبال خوب خانواده ها و فرزندان آنها برگزار شد.

وی تصریح کرد: مربیان و استعدادیاب های این هیئت ورزشی نفرات مستعد را شناسایی و برای ارائه آموزش های تکمیلی وبیشتر هدایت کردند.

رئیس هیئت اسکیت استان البرز در پایان ظرفیت های بالای این ورزش را مورد اشاره قرار داد و گفت: علیرغم همه محدودیت های موجود در بعد سخت افزاری اما البرز توانسته حضوری موثر در مسابقات کشوری و برون مرزی داشته باشد و مدال آور باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.