گناباد-برای اولین بار در گناباد آزمون کارشناسی ارشد به میزبانی مجتمع آموزش عالی برگزار می شود.

برای اولین بار در گناباد آزمون کارشناسی ارشد برگزار می شود

 به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی گناباد نماینده تام الاختیارسا زمان سنجش در گناباد گفت: برای اولین بار در گناباد آزمون کارشناسی ارشد به میزبانی مجتمع آموزش عالی روزهای پنج شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در دو نوبت صبح و عصر با حضور ۷۰۵ نفر از داوطلبین برگزار می شود.

دکتر حسین نجاری رییس مجتمع آموزش عالی گناباد و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور درخصوص برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در گناباد گفت: پس از پیگیری های انجام شده و با تایید امکانات مجتمع آموزش عالی گناباد، امکان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در گناباد فراهم شد.

دکتر نجاری بیان کرد علیرغم ا ینکه تایید مجتمع آموزش عالی گناباد به عنوان میزبان آزمون با تاخیر صورت گرفت و جمع کثیری از افراد متقاضی آزمون در این شهرستان با توجه به انتخاب اولیه خود بایستی در سایر شهرستان ها سر جلسه کنکور حاضر شوند اما با همین احوال امسال ۷۰۵ نفر شرکت کننده در مجتمع آموزش عالی گناباد در رقابت ارشد حضور خواهند داشت.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در ادامه افزود، این آزمون روزهای پنج شنبه و جمعه همین هفته در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد. در صبح پنج شنبه با شروع آزمون در ساعت ۸ تعداد ۳۵۹ نفر شرکت کننده که ۱۶۹ نفر ان ها خانم و ۱۹۰ نفر آقا هستند مکان برگزاری ازمون خود را دانشگاه گناباد انتخاب کرده اند.

وی دامه داد صبح ۶ اردیبهشت ماه داوطلبان ۸ کد رشته امتحانی شامل مجموعه علوم تربیتی، روان شناسی، حسابداری، مدیریت، مشاوره، زیست شناسی سلولی و مولکولی، مهندسی برق و مهندسی مکانیک به رقابت خواهند پرداخت.

عصر پنج شنبه نیزاز ساعت ۱۵ تا ۱۸:۳۰، ۵۱ نفر شامل ۱۵ خانم و ۳۶ نفر آقا در دو کد رشته مجموعه مدیریت کسب و کار امور شهری و مهندسی فناوری اطلاعات در این رقابت حضور خواهند داشت.

صبح جمعه نیز در نوبت صبح تعداد ۲۹۵ شامل ۹۳ زن و ۲۰۲ مرد از داوطلبینی خواهند بود که در کد رشته های علوم ورزشی، زبان انگلیسی، حقوق، شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر و معماری رقابت خواهند کرد.

رییس مجتمع آموزش عالی گناباد ادامه داد باجه رفع نقص در ساختمان معاونت آموزشی انتهای خیابان غفاری با حضور نماینده سازمان سنجش از تهران فعال بوده و ناظر سازمان نیز با حضور در محل برگزاری و بازدید از روند برگزاری این آزمون رضایت خود را اعلام نموده است.

در پایان دکتر نجاری از حضور دکتر باقری قائم مقام وزیر و رییس هیات امنا و هیات ممیزه وزارت علوم تحقیقات و فناوری جهت بازدید از نحوه برگزاری این رقابت و افتتاح فاز ۱ پردیس دانشگاه خبر داد ایشان همچنین ابراز امیدواری کرد که سال آینده مجتمع آموزش عالی میزبان آزمون دکترا نیز باشد.

لازم به ذکر است کمیته صیانت از برگزاری آزمون در فرمانداری شهرستان با همراهی دادگستری، نیروی انتظامی، شهرداری، سپاه و بسیج و دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.