مسئولان باشگاه پرسپولیس بسیار امیدوارند که محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات تابستانی را لغو کنند.

یک خارجی به کمک پرسپولیس می آید/ حکم فیفا برای سرخ‌ها 11 اردیبهشت اعلام می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، پس از اثبات تخلفات باشگاه پرسپولیس در پرونده انتقال مهدی طارمی به تیم ریزه اسپور ترکیه، فیفا این باشگاه را به پرداخت 790 هزار یورو جریمه نقدی و محرومیت از نقل و انتقالات محکوم کرد. یکی از بزرگترین دغدغه های این روزهای برانکو و و مسئولان باشگاه پرسپولیس همین محرومیت از نقل و انتقالات در پنجره تابستانی است.

شاید به همین خاطر باشد که حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در هفته های اخیر دو بار راهی سوئیس شده است تا این مشکل بزرگ را حل کند. حتی او زمانی که اینفانتینو به ایران آمده بود از طریق یک واسطه خارجی با وی ملاقاتی داشت و پرونده ای را که از قبل آماده کرده بود به رئیس فیفا داد تا شاید از طریق او بتواند محرومیت نقل و انتقالات تابستانی را ببخشد. 

هر چند رئیس فیفا قول داد که برای حل این مشکل به باشگاه پرسپولیس کمک کند اما تاکنون اتفاق مثبتی در این مورد صورت نگرفته است. بااین حال مسئولان باشگاه پرسپولیس تلاش های زیادی انجام دادند تا بتوانند از راه های مختلف محرومیت تابستانی را از بین ببرند.

گرشاسبی که طی ماه های فعالیتش به عنوان مسئول باشگاه تلاش زیادی کرده تا اوضاع را آرام کند، در تلاش است تا با لغو این محرومیت مدیریت خودش را در باشگاه پرسپولیس تثبیت کند. او در سفری که به سوئیس داشت با کمک یک دوست مشترک آخرین رایزنی هایش برای لغو محرومیت را انجام داده است.

براساس اطلاعاتی که خبرنگار قدس آنلاین کسب کرده، رای نهایی در این مورد تا 11 اردیبهشت ماه مشخص خواهد شد و تکلیف فصل نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس هم مشخص می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.