قزوین_  معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین از تک رقمی شدن تلفات برق خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده شاهد کاهش تلفات برق از ۷.۶۷ درصد به ۷.۳۲ درصد بودیم که این امر بیانگر دستیابی به اهدافی بوده که مورد پیش بینی واقع شده است.

تلفات برق در قزوین تک رقمی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سیدمحمدقافله باشی روز چهارشنبه در همایش مدیریت مصرف انرژی در صنایع و تشریح سیاست های صنعت برق برای کاهش مصرف برق در واحدهای صنعتی و تولیدی که در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: این استان بیش از ۵۸۵ هزار مشترک را شامل می شود.

وی با بیان اینکه برق به عنوان نیاز تمام زیرساخت ها است، افزود: ۴۴.۲ درصد مشترکین استان قزوین را واحدهای صنعتی تشکیل می دهد و ۴۸ درصد مصرف انرژی توسط این حوزه است.

 معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین از تک رقمی شدن تلفات برق خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده شاهد کاهش تلفات برق از ۷.۶۷ درصد به ۷.۳۲ درصد بودیم که این امر بیانگر دستیابی به اهدافی بوده که مورد پیش بینی واقع شده است.

قافله باشی سهم مدیریت مصرف استان قزوین در سال گذشته را ۲۵ مگاوات عنوان کرد و ادامه داد: با همکاری بخش صنعت این میزان به ۷۵ مگاوات رسید و توانستیم ۳۰۰ درصد به اهداف خود دست یابیم.

 وی اضافه کرد: در سال گذشته ۱۸۵ واحد صنعتی با اداره برق همکاری کردند و با عقد ۱۷۲ قرارداد زمینه ۷۵ مگاوات صرفه جویی فراهم شد و در سالجاری نیز مدیریت و کاهش مصرف ۵۰ مگاوات انرژی از سوی صنایع پیش بینی شده است.

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان قزوین میزان پاداش همکاری پرداختی به مشترکین این استان در سال گذشته را ۳ میلیارد تومان برشمرد و اضافه کرد: از این میزان، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مربوط به بخش صنعت بود.

گفتنی است این مراسم با حضور مدیران صنعتی، کارشناسان و فعالان چرخه تولید برگزار شد که تجلیل از ۲۰ واحد صنعتی که در تابستان با مدیریت مصرف با شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین همکاری داشتند از سایر برنامه های این همایش بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.