سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ به تشریح شکست خانگی مقابل رئال مادرید پرداخت.

واکنش سرمربی بایرن مونیخ بعد از شکست خانگی مقابل رئال مادرید

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اسکای اسپورت، بایرن مونیخ در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا کار این تیم برای صعود به فینال بسیار سخت شود.

یوپ هاینکس سرمربی باتجربه بایرن از شکست تیمش در این دیدار بسیار ناراحت است. او از دلایل این شکست سخن به میان آورد.

هاینکس در نشست خبری بعد از بازی گفت: به خاطر آسیب دیدگی روبن و بواتنگ شرایط روحی ما بد شد و شور و هیجان قبل از بازی کمتر شد. با وجود آنکه تن به شکست دادیم اما باید این دیدار را  فراموش کرد و خود را آماده بازی برگشت کرد.

او ادامه داد: دو گل رئال مادرید همچون یک هدیه آماده برای آنها بود. نباید در این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا چنین اشتباهات رخ دهد. فرصت های زیادی را روی دروازه رئال خلق کردیم اما از آنها به خوبی استفاده نکردیم این در حالی است که رئال از فرصت های خود نهایت استفاده را برد. از نظر من عجیب است که یک تیم حرفه ای مانند بایرن این همه فرصت را از دست دهد. امیدوارم که در دیدار برگشت همه چیز تغییر کند.

آرین روبن ستاره هلندی بایرن مونیخ در دقیقه 5 بازی مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. هاینکس درباره مصدومیت روبن گفت: امیدوارم که آسیب دیدگی روبن جدی نباشد اما فکر می کنم که بواتنگ مصدومیت جدی خواهد داشت و به دیدار برگشت نمی رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.