کرج- رییس هیئت شطرنج استان البرز گفت: حمایت از این رشته ورزشی در استان رضایت بخش نیست و درصورت ادامه این روند استعفا خواهم داد.

حمایت ها از شطرنج البرز رضایت بخش نیست/ شاید استعفا دهم

مهدی کیانپور در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: سال گذشته برنامه های بسیار زیادی به اجرا درآمد و در سطح ملی نیز موفق به کسب دو مدال در رده جوانان شدیم.

وی افزود: همچنین شاهد ارتقای درجه مربیان  وبرخی شطرنج بازان خود بودیم و۲ استاد بزرگ فیده به داشته همایمان در استان اضافه شد.

کیانپور با اشاره به کسب رتبه ششمی در میان استان های کشور در سال ۹۵ گفت: به نظرم با توجه به عملکردی که در سال قبل داشتیم درهمین رتبه باقی بمانیم وتغییر جایگاه محسوسی نداشته باشیم.

رییس هیئت شطرنج استان البرز میزان حمایت های مالی را مورد اشاره قرار داد و گفت: متاسفانه در این بخش از کمترین کمک برخوردار بوده ایم و بخش زیادی از هزینه ها را از طریق منابع دیگر تامین کرده ایم.

وی اضافه کرد: فدراسیون با توجه به بدهی ناشی از میزبانی مسابقات جهانی عملا توان کمک به استان ها را نداشت و تمام دریافتی های اش از وزارت ورزش را صرف پرداخت مطالبات فدراسیون جهانی کرد و از سوی استان نیز کمک قابل عنوانی به این هیئت نشده است.

کیانپور با اشاره به اینکه  قصد داشتم به دلیل مشکلات موجود از مسئولیت ریاست هیئت کناره گیری کنم گفت: اوایل سال جاری نشستی با مدیرکل ورزش استان داشتیم و قول مساعد گرفته ایم تا حمایت ها بیشتر شود.

متولی رشته ورزشی شطرنج در استان البرز گفت: امیدوارم این قول ها برآورده شود در غیر این صورت ادامه کار با این شرایط برایم میسر نیست.

وی در پایان به طرح توسعه شطرنج در استان و اقدامات صورت گرفته اشاره کرد وگفت: تفاهمی با آموزش و پرورش داشته ایم تا پکیج های آموزشی را برای جذب نوجوانان وجوانان به این ورزش توزیع کنیم ضمن آنکه مربیان ما کار آموزش شطرنج در مهدهای کودک را آغاز کرده اند و در این بخش نیز جذب استعدادها صورت می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.