ایلام- عملیات لوله گذاری شبکه فاضلاب و نصب انشعاب به طول ۱۳ کیلومتر با ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در  حوزه جنوبی ایوان  آغاز شد.

احداث شبکه فاضلاب در حوزه جنوبی ایوان آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام سرپرست امور آبفای استان با اعلام این خبر گفت: عملیات حفاری و لوله گذاری در حوزه جنوبی شهر به طول ۱۳ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان  همچنین نصب انشعاب فاضلاب با اعتبار ۱ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان در شهر ایوان به سرعت در حال اجرا  است.

افشین مظاهری با بیان اینکه کل شبکه فاضلاب شهری حدود ۷۵ کیلومتر است که بیش از  ۳۶ کیلومتر از آن اجرا شده است افزود: تا بحال بیش از ۱۰۰۰ فقره انشعاب فاضلاب واگذار شد و در سال آتی نیز  نصب ۲۴۵۰  فقره انشعاب فاضلاب در دستور کار این  امور قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر پنج پیمانکار در حوزه اجرای عملیات لوله‌گذاری و نصب انشعاب فاضلاب فعال هستند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب  استان یاد آور شد: پیش فروش اقساطی انشعابات فاضلاب در شهر  ایوان با ارائه تسهیلات ویژه شامل دریافت درصدکمی از کل مبلغ حق انشعاب بصورت نقدی در هنگام عقد قرارداد، تقسیط بلند مدت مابقی مبلغ حق انشعاب و با ثابت بودن هزینه ها و عدم افزایش قیمت در سنوات آتی، انجام می شود.

افشین مظاهری در پایان ضمن دعوت از مردم شهر ایوان جهت خرید انشعاب  تصریح کرد: پیش فروش اقساطی انشعاب فاضلاب در شهر ایوان با تسهیلات ویژه امکان پذیر گردید شهروندان محترم این شهر جهت دریافت خدمات مذکور می توانند با در دست داشتن قبض آب بها به امور آب و فاضلاب ایوان به آدرس خیابان  شهید دستغیب مراجعه و نسبت به خرید انشعاب اقدام نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.