کرج- معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از معرفی وتقدیر جوانان برتر این استان همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع ) و با عنوان جشنواره نشاط وامید خبر داد.

آیین تجلیل از «جوانان برتر » استان البرز برگزار می شود

قدرت الله شمیرانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این همایش شامل تقدیر از سربازان، دانشجویان، ورزشکاران، نخبگان، هنرمندان و کارآفرینان جوانی می شود که توانسته اند به عنوان یک جوان نمونه به موفقیت و دستاوردی قابل توجه برسند می شود.

وی افزود: فرایند معرفی جوانان برتر در بخش های مختلف با همکاری دستگاه های مرتبط  انجام می شود و از مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز است.

شمیرانی زمان برگزاری این مراسم را روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه عنوان کرد و گفت: در این مراسم که از ساعت ۱۷ وبه میزانی سالن شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار می شود معاون وزیر ورزش وجوانان و استاندار البرز حضور خواهند داشت.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تعداد جوانانی که قرار است در بخش های مختلف مورد تقدیر واقع شوند را ۲۴ نفر عنوان کرد و گفت: باتوجه به درخواست برخی دانشگاه های استان احتمال افزایش این تعداد به ۳۰ نفر نیز وجود دارد.

این مسئول حوزه جوانان با بیان اینکه درسال های اخیر این جشنواره به شکل منظم در البرز و همراه با سراسر کشور برگزار شده است گفت: به طور قطع اینگونه برنامه ها می تواند نقش بسزایی در الگوسازی وایجاد انگیزه در نزد جوانان باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.