شهرکرد-رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی شهرکرد در پنج فاز در مجتمع رحمتیه کلنگ زنی شد.

بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی شهرکرد کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ارسلان خالدی فر روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی شهرکرد گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۳۸ هزار و ۷۴۰ متر مربع ساخته خواهد شد.

وی افزود: این پروژه در فاز اول با ۲۰۰ تخت بستری و تمهیدات ایجاد فضای پشتیبانی غیر قابل توسعه آٖغاز خواهد شد.

خالدی فر گفت: ساخت توسعه فاز دوم این بیمارستان با مساحت ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع با مساحت کل ۴۹ هزار و ۲۴۰ متر مربع با ۴۰۰ تخت بستری، ساخت توسعه فاز سوم با مساحت ۱۳ هزار و ۷۴۰ متر مربع ساخت توسعه فاز سوم پروژه با مساحت ۱۳ هزار و ۷۴۰ متر مربع با مساحت کل ۶۲ هزار و ۹۸۰ متر مربع با ۶۰۰ تخت بستری،  ساخت توسعه فاز چهارم با مساحت ۱۲ هزار متر مربع با مساحت کل ۷۴ هزار و ۹۸۰ متر مربع با ۸۰۰ تخت بستری و ساخت توسعه فاز پنجم با مساحت ۱۳ هزار و ۷۴۰ متر مربع با مساحت کل ۸۸ هزار و ۷۲۰ متر مربع با یک هزار تخت بستری ساخته خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه گفت:برای این بیمارستان ۴۸ تخت حاد و تحت نظر، ۳۸ اتاق عمل، ۱۵ تخت LDR ، ۶۴ تخت ICU، ۳۲ تخت CCU ، ۳۴ تخت NICU ،۳۲ تخت PCCU و همچنین ۸۳۸ تخت بستری در نظر گرفته شده است.

خالدی فر افزود: کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی و بخش های تشخیصی بطور جامع برای این پروژه طرح و برنامه ریزی شده است.

وی خاطر نشان کرد: ساخت این پروژه برای هر تخت رقم حدودی ۸۰ میلیون تومان برآورد شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید کرد:این پروژه با همکاری مجمع خیرین سلامت کشور ساخته خواهد شد که در این راه به کمک و مساعدت خیرین نیکوکار و همچنین کمک های دولتی نیازمندیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.