اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: از آقای گرشاسبی ممنونم که من را به جشن قهرمانی دعوت کرد و فردا در کنار هواداران قهرمانی متوالی پرسپولیس را جشن می‌گیریم.

درکنار هواداران جشن قهرمانی خواهیم گرفت/ این پرسپولیس می‌تواند در آسیا موفق شود

به گزارش قدس آنلاینن، علی پروین در خصوص دعوتش به جشن قهرمانی پرسپولیس از سوی حمیدرضا گرشاسبی گفت: قبل از هر چیز باید از آقای گرشاسبی تشکر کنم که ثبات و آرامش را در پرسپولیس حاکم کرده است و مربیان و بازیکنان این تیم در کنار این آرامش توانستند برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شوند. من به شخصه شاهد هستم که گرشاسبی چقدر برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کند و اهل کم‌کاری نیست.

وی ادامه داد: همچنین باید از آقای برانکو و بازیکنان پرسپولیس تشکر کنم که با اقتدار این تیم را قهرمان لیگ کردند و امیدوارم در آسیا هم این تیم بتواند به موفقیت‌های زیادی برسد؛ چراکه مربیان و بازیکنان شایسته‌ای داریم و می‌توان در آسیا به نتایج خوبی رسید.

پروین خاطرنشان کرد: از آقای گرشاسبی خیلی ممنونم که من را به جشن قهرمانی دعوت کرد و فردا در کنار همه هواداران با حضور در ورزشگاه آزادی قهرمانی را جشن خواهیم گرفت. پرسپولیس امسال روند خوبی در لیگ برتر داشت و قهرمان شدن در شرایطی که تیم‌های خوبی در لیگ داریم، کار سختی است. باز هم از آقایان گرشاسبی، برانکو و سایر مربیان و همچنین بازیکنان بابت این نتایج خوب قدردانی می‌کنم و امیدوارم هواداران که همیشه گفته‌ام صاحبان اصلی پرسپولیس هستند، فردا با حضور در ورزشگاه آزادی یک روز تاریخی را برای پرسپولیس ثبت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.