۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
کد خبر: 597625

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: ما شرایط سختی داشتیم اما امیدوارم فقط به خاطر شرافت فوتبال بازی کنیم.

آخرین اظهار نظر مربی تیم سقوط کرده به دسته اول

به گزارش قدس آنلاین، هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص بازی مقابل ذوب آهن، اظهار داشت: اگر بخواهیم راجع به تیمی صحبت کنم که هفته گذشته شرایط سنگینی داشت و با توجه به بار روانی به لیگ دسته اول سقوط کرده. ما شرایط سختی داشتیم اما امیدوارم فقط به خاطر شرافت فوتبال بازی بکنیم. قلعه نویی یکی از بهترین مربیان است که همیشه در بازی‌های آخر با شرافت بازی کرده ما هم به سنت ایشان بازی خوبی انجام می‌دهیم که حرف و حدیثی پیش نیاید.

ی افزود: می‌خواهیم فردا بازی خوبی انجام بدهیم تا کسانی که فوتبال را نگاه می‌کنند شاهد یک بازی جوانمردانه باشند نه یک بازی ناجوانمردانه. فردا در بالاترین سطح بازی خواهیم کرد و آنچه که از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم تا مسیری را که ادامه داده‌ایم به پایان برسانیم. فردا سه بازیکن مصدوم داریم که هنوز وضعیت بازی کردنشان مشخص نیست. نصرتی،‌کامدار و فراهانی مصدوم هستند و فردا بعد از تست گرفتن مشخص می‌شود که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم یا نه.

وی در ادامه درخصوص اینکه آیا فصل آینده با تیم نفت همکاری می‌کنید یا خیر گفت: اجازه دهید این فصل تمام شود با توجه به اوضاع سختی که بود من با دو تیم سخت کار کردم که مشکلات زیادی داشتند امیدوارم سال ‌آینده در تیمی کار کنم که شرایط بهتری داشته باشد.

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا وزارت نفت باعث شد که تیم به لیگ دسته اول سقوط کند، گفت: اگر بخواهم صراحتا اعلام کنم وزارت نقت اگر تیم را واگذار می‌کرد، شانس زیادی داشتیم تا در لیگ بمانیم. هیچ وقت مستاجری در زمین مالک خرج اساسی نمی‌کند. اگر وزارت نفت تیم را به ما واگذار می‌کرد، مطمئنا ما شرایط بهتری داشتیم. ما ذره ذره سعی کردیم شرایط را تغییر دهیم و زمانی که احتیاج داشتیم شرایطمان بهتر شود متاسفانه هیچ مسئولی کمک نکرد و تیم ما از بین رفت. ما تلاش کردیم ولی خب نمی‌شد کاری کرد. زمانی که انرژی نداشته باشی، مطمئنا نمی‌توانی به نتیجه برسی.

وی درمورد اینکه سند واگذاری باشگاه نفت امضا شده یا نه گفت: تا جایی که من می‌دانم این سند هنوز امضا نشده.

وی درمورد اینکه با بهزاد داداش‌زاده درگیری داشته، گفت: نه درگیری نبود در فضای مجازی ایشان چیزی نوشت و من هم توضیحاتی دادم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.