اهواز- نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه بیکاری جوانان ما به کابوس مبدل شده است، عنوان کرد: حمایت از کارگرها، حمایت از تولید آن ها است تا گفته رهبر انقلاب برای شعار امسال(حمایت از کالای ایرانی) محقق شود.

بیکاری جوانان خوزستانی برای ما کابوس است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ امام جمعه اهواز  با توجه به پیش رو داشتن روز کار گر، بر لزوم استفاده از تولیدات داخلی، تاکید کرد و به کار گیری کالاهای خارجی را عدم حمایت از کارگران داخلی بر شمرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در نماز جمعه امروز، ۷ اردیبهشت، با اشاره به اینکه بیکاری جوانان ما به کابوس مبدل شده است، عنوان کرد: حمایت از کارگرها، حمایت از تولید آن ها است تا گفته رهبر انقلاب برای شعار امسال(حمایت از کالای ایرانی) محقق شود.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه استفاده از کالای خارجی را باید بر خود حرام بدانیم، گفت: باید ‌ به تولیدات داخلیروی آوریم زیرا این امر باعث می شود بسیاری از جوانان بیکار ما، دارای اشتغال شوند و در پی آن نیز اقتصاد داخلی ما قوی خواهد شد.

وی ادامه داد: جنایات آل سعود در یمن که منجر به تبدیل کردن جشن عروسی مردم به عزا شده و همچنین به شهادت رساندن رییس امور سیاسی یمن  را به شدت محکوم می کنیم.

امام جمعه شهر اهواز خاطر نشان کرد: این جنگ چه فوایدی غیر از رسوایی برای آل سعود در پی دارد؟ از خداوند منان خواستاریم که هرچه زودتر طومار آن ها را در هم بپیچد و حاکمیت طاغوتی ارباب های آن ها که اسرائیل و آمریکا هستند از بین ببرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.