مشهد-آیت الله مصباح یزدی درگردهمایی مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در مشهد گفت: اگر به وظیفه الهی خود عمل کنیم نباید نگران هیچ چیز باشیم.

اگر به وظیفه الهی خود عمل کنیم نباید نگران هیچ چیز باشیم

 به گزارش قدس آنلاین، رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) امروز در گردهمایی مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور در مشهد افزود: چیزی که می‌ تواند ما را از خودباختگی نجات دهد و بر همه نیروهای دیگر پیروز شود ایمان به خدا است و دشمن این را فهمیده از این رو فعالیتهای تبلیغاتی خود را بر تضعیف همین موضوع متمرکز کرده است.

آیت الله محمدتقی مصباح یزدی گفت: دشمنان از راه ایجاد شبهه و سرگرم کردن جوانان به لذت، امور جنسی و دنیا به دنبال تضعیف ایمان مردم و جوانان هستند از این رو باید برای شناخت و بررسی پایه ‌های فکری و اعتقادی نسل آینده  و جلوگیری از انحرافات رفتاری کار کنیم.

وی گفت: استراتژی ما در تبلیغ باید بیان حقایقی باشد که از ناامیدی مردم در برابر حوادث تلخ و قدرت دشمنان جلوگیری کند.

آیت الله مصباح افزود: دشمن به شکل باورنکردنی مشکلات گوشه و کنار کشور را بزرگنمایی می کند تا در مردم ناامیدی ایجاد شود، پس باید با طرح و برنامه و شناسایی نقاط ضعف، ضعفها را جبران کنیم و با قدرت در مسیر پیشبرد اهداف خود گام برداریم.

وی گفت:دشمنان در ۴۰ سال اخیر مراکز تحقیقی بسیاری با بودجه ‌های کلان ایجاد کرده اند تا نظام اسلامی را تضعیف کنند.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: وظیفه ما این است که نسل آینده را از وضعی که در گذشته و رژیم طاغوت وجود داشت آگاه کنیم، تعلیم و تزکیه را در برنامه ‌های خود قرار دهیم، اعتقادات جوانها را محکم و از آفتهای شیطانی که ایمان را تضعیف می کند جلوگیری کنیم.

گردهمایی مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارشنبه  ۵ اردیبهشت در مشهد آغاز شد و امروز به کار خود پایان  می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.