قزوین- مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: بزرگترین فتنه ای که در منطقه ایجاد شد مقابله با ظالمان این فتنه با مشورت سپاه انجام شد و این فتنه خاموش شد و سپاه چوب لای چرخ ظالمان گذاشت.

بزرگترین فتنه منطقه با مشورت سپاه خاموش شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام علی معبودی در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته در مسجدالنبی (ص) شهر قزوین اظهار داشت: انقلاب اسلامی به عنوان یکی از موهبت های بزرگ الهی بوده که دستاوردهای مختلفی را به همراه داشته است.

وی افزود: نهادهای مختلف در انقلاب اسلامی از جمله سپاه پاسداران تشکیل شد و این نهاد انقلابی امروز در تمام عرصه ها حضور فعال دارد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین با اشاره به جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امام راحل عنوان کردند: «اگر سپاه شکل نمی گرفت، کشوری هم وجود نداشت».

معبودی عنوان کرد: نخستین پایه شکل گیری سپاه براساس روحیه جهاد بوده و روحیه جهادی به معنی «ما می توانیم» است و پایه دوم هم تفکر انقلابی بوده که از نظر رهبری کلید انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه در حوزه تفکر انقلابی می توان از ظرفیت های داخلی استفاده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، یادآور شد: سپاه پاسداران بر پایه تفکر انقلابی شکل گرفته است که این تفکر امروز هم ادامه دارد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین گفت: سپاه براساس اخلاص، ولایت مداری، کمک به مردم و مقابله با زورگویان شکل گرفته و از روز نخست شکل گیری تا به امروز مردم را رها نکرده است و در برابر ظالمان از جمله داعش کوتاه نیامده است؛ بزرگترین فتنه ای که در منطقه ایجاد شد با مشورت سپاه با ظالمان این فتنه مقابله شد و این فتنه خاموش شد و سپاه چوب لای چرخ ظالمان گذاشت.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین با اشاره به عوامل تأثیرگذار در پیروزی سپاه در عرصه های مختلف اضافه کرد: سپاه در راستای توجه به فرمان ولی زمان حرکت کرده که این امر به عنوان یکی از عوامل پیروزی سپاه بوده است؛ عامل دوم پیروزی و قدرت سپاه، عدم دشمن هراسی بوده که این نهاد انقلابی از دشمن بیم نداشته است.

معبودی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در کنار مردم و از بطن آنها است، یادآور شد: فرزندان سپاه با روحیه شجاع در دوران دفاع مقدس برای دفاع از میهن و مقابله با ظلم و استکبار حضور یافتند و یکی از سیاست های مهم سپاه، ایستادگی در برابر کفار و معاندان شجاع است.

وی اضافه کرد: عامل سوم پیروزی سپاه، بصیرت مثال زدنی آن است؛ امروز برخی افراد از قطار انقلاب پیاده شده و علیه انقلاب اقدام می کنند در حالی که سپاه براساس بصیرت دینی بر پیمان باقی مانده و لحظه ای از انقلاب غافل نمانده است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین مطرح کرد: روحیه مکتبی و معنوی موجب پیروزی سپاه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.