پرونده هفدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر درشرایطی با پیروزی شاگردان برانکو بسته شد که سرخپوشان چند هفته قبل قهرمانی خود در این مسابقات را قطعی کرده بودند.

پرسپولیس پیروز شد، جشن قهرمانی شیرین/ برانکو مچ کریمی را خواباند

به گزارش قدس آنلاین،  آخرین دیدار از هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۱۵ امروز جمعه بین تیم های پرسپولیس و سپیدرود رشت در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این بازی با برتری ۳ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. محمد انصاری(۳۰)، فرشاد احمدزاده(۴۹) و کمال کامیابی نیا(۸۴) برای سرخ ها گل زدند.

درحالی که تماشاگران پرسپولیس استقبال بسیار خوبی از این دیدار داشتند و تقریبا ورزشگاه را پر کردند، سرخپوشان طراوت همیشگی را نداشتند با این حال در دقیقه ۳۰ روی یک ضربه ایستگاهی و شوت زمینی محمد انصاری به گل برتری دست پیدا کردند.

بعد از این گل سرخپوشان حملات بهتری را روی دروازه مهمان شمالی انجام دادند و توانستند چند موقعیت را هم خلق کنند.

در نیمه دوم پرسپولیس روند بهتری داشت و با حضور احمد نوراللهی به جای سیامک نعمتی شرایط هجومی شاگردان برانکو بهتر شد. این تیم در دقایق ابتدایی نیمه دوم توسط فرشاد احمدزاده به گل دوم دست پیدا کردند تا با خیالی آسوده تر به بازی ادامه دهند.

در دقایق پایانی برانکو که مدتهاست به مسلمان بازی نمی دهد او را به میدان فرستاد تا این هافبک مغضوب هم در آخرین بازیکن لیگ هفدهم شانس بازی پیدا کند. مسلمان در دقیقه ۸۴ دهمین پاس گل خود را داد. او با ارسالی از جناح چپ سرخپوشان فرصت را به کامیابی نیا داد که با ضربه سر سومین گل سرخپوشان را وارد دروازه سپیدرود کند.

تیم فوتبال پرسپولیس با این پیروزی ۶۴ امتیازی شد و قهرمانی مقتدرانه ای را در پایان هفدهمین دوره لیگ برتر رقم زد. سپیدرود رشت هم با ۳۰ امتیازی باقی ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.