سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تا ۱۵ الی ۲۰ روز آینده وضعیت پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس مشخص خواهد شد.

گرشاسبی: بازیکنی را به زور در پرسپولیس نگه نمی داریم

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا گرشاسبی پس از پایان مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: خوشحالم که توانستیم یک بار دیگر به قهرمانی دست پیدا کرده و دل هواداران را شاد کنیم.

وی افزود: این قهرمانی با برد به پایان رسید و هواداران ما از این موضوع بسیار خوشحال هستند.

گرشاسبی در خصوص پنجره نقل و پرسپولیس هم گفت: ما به سوئیس رفتیم و در دادگاه ورزش جلسه خوبی را برگزار کردیم و قرار است ظرف ۱۵ تا ۲۰ روز آینده وضعیت مان مشخص شود البته با تلاش هایی که انجام دادیم امیدوار هستیم که این مشکل حل شود و بتوانیم برای فصل آینده، بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم.

وی در خصوص محسن مسلمان هم گفت: او بازیکن مورد علاقه برانکو است و مطمئنا اگر او را نمی‌خواست امروز اجازه بازی به او نمی داد و این صحبت‌هایی که در مورد اختلاف برانکو و مسلمان مطرح می‌شود شایعه‌ای بیش  نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که چه بازیکنانی از پرسپولیس خواهند رفت  گفت: چند بازیکن ما قراردادشان به پایان رسیده و باید به آنها در مورد تمدید قرارداد با هم صحبت کنیم البته بعید می دانم که بازیکنی بخواهد از پرسپولیس برود اما ما به اجبار کسی را نگه نخواهیم داشت. بازیکنی که دلش با پرسپولیس نبود می تواند این تیم را ترک کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی هواداران که در طول فصل و در سرما و گرما کنار ما بودند تشکر می کنم و امیدوارم با این قهرمانی توانسته باشیم دل آنها را شاد کرده باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.