کاپیتان پرسپولیس گفت: امید دارم با قهرمانی پرسپولیس مشکلات مالی فراموش نشود و مسئولان آنچه در توان دارند برای حل این موضوع به کار ببندند.

جلال حسینی: امیدوارم مشکلات پرسپولیس فراموش نشود

به گزارش قدس آنلاین، سیدجلال حسینی پس از پیروزی سه بر صفر تیمش برابر سپیدرود رشت گفت: دست تک تک هواداران را می بوسم که در طول فصل ما را تنها نگذاشتند و اعتقاد دارم با حمایت آنها بود که توانستیم امشب جام را بالای سر ببریم.

وی تاکید کرد: سختی های زیادی در طول فصل کشیدیم تمرینات سنگین و فشارهای زیادی که روی ما بود باعث نشد از هدفمان دور شویم و با حمایت هواداران مان مانند فصل پیش باز هم جام را بالای سر بردیم و امید دارم بتوانیم فصل آینده هم این قهرمانی را تکرار کنیم.

حسینی در خصوص مشکلات مالی پرسپولیس هم گفت: آرزو می کنم این قهرمانی باعث نشود که این مشکلات ما فراموش شود از مسئولان تیم می خواهم هر چه سریع تر به فکر رفع گرفتاری های بازیکنان باشند و حالا که بازیکنان دین خودشان را ادا کرده اند آنها هم متقابلا این کار را انجام دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: لیگ برای ما تمام شد اما فردا باید به فکر لیگ قهرمانان باشیم و باید تلاش کنیم تا در دو بازی رفت و برگشت حریف مان را شکست داده و به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کنیم.

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: رمز موفقیت پرسپولیس در این فصل همدلی و وحدت بین کادر فنی و بازیکنان بود البته مشکلات در تیم های بزرگ وجود دارد اما با درک بالای بازیکنان هرگز این مشکلات نتوانست خللی در موفقیت ما به وجود بیاورد.

حسینی در پایان تاکید کرد: از مسئولان تیم می خواهم هر چه زودتر برای فصل آینده فکر اساسی کنند. مشکلات مالی را برطرف و سعی کنند با لغو محرومیت پنجره نقل و انتقالات بازیکنان جدید را جذب کنیم تا بتوانیم شروعی پرقدرت در لیگ هجدهم داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.