کرج- رئیس هیئت ورزش های همگانی استان البرز با تاکید برتوجه هر چه بیشتر مردم به فعالیت بدنی و ورزش گفت: برگزاری همایش های ورزشی با هدف توسعه ورزش همگانی در محلات مختلف امسال با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

توسعه ورزش همگانی در محلات امسال با جدیت بیشتری دنبال می شود

مهدی محبی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: هیئت ورزش های همگانی استان البرز با هدف نهادینه کردن ورزش در میان اقشار مختلف مردم و ترغیب آنها به ورزش همگانی به محلات ورود کرده است.

وی افزود: براین اساس از سال گذشته با تغییر رویکرد برگزاری همایش ها و گردهمایی های ورزشی را به محلات در نقاط مختلف شهر کرج و دیگر شهرستان های استان برده ایم و توانسته ایم جمع زیادی از شهروندان را به دایره ورزش اضافه کنیم.

محبی با تاکید براینکه درگیر کردن طیف های مختلف مردم به ورزش در محلات می تواند اثربخشی بهتری داشته باشد گفت: سال گذشته تجربه موفقی در اجرای این سیاست داشتیم لذا امسال نیز با جدیت بیشتر و به شکل وسیع تر این رویکرد دنبال خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان البرز از اجرای چندین همایش پیاده روی در روز جمعه گذشته خبرداد وگفت: همزمان با هفته سلامت همایش پیاده روی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در مسیر میدان طالقانی کرج به کوه عظیمیه برگزار شد.

وی ادامه داد: همچنین همایش پیاده روی دیگری در منطقه حصار وبا مشارکت پررنگ شهروندان دراین منطقه برگزار شد و برخی از مسئولان شهری واستانی نیز در حضور داشتندضمن آنکه همایشی مشابه در شهر تنکمان شهرستان نظرآباد به همت هیئت ورزش های همگانی این شهرستان برگزار شد.

محبی با تاکید براینکه برای تمام محلات مختلف استان برنامه ریزی برگزاری همایش های ورزشی صورت گرفته است گفت: قطعا با این روند می توان امیدوار بود طیف بیشتری از شهروندان به ورزش روی بیاورند و آن را در فهرست فعالیت روزانه خود بگنجانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.