ایلام- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: اداره ورزش و جوانان استان ایلام پیشنهادی برای احداث پیست موتورسواری و آفرود به منابع طبیعی ایلام نداده است.

پیشنهادی برای احداث پیست موتورسواری به منابع طبیعی ایلام نرسیده است

رضا احمدی روز شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه احداث پیست و یا هر فضای دیگری در عرصه های طبیعی به مجوز شورای عالی جنگل ها نیازمند است، اظهارداشت: این شورا در قالب یک کتابچه، طرح هایی را که مغایرت چندانی با منابع طبیعی نداشته و برای عرصه های طبیعی آسیب زا نیست با عنوان طرح پارک جامع جنگل های بلوط منتشر کرده است.

وی با اشاره به اینکه در کتابچه طرح پارک جامع جنگل های بلوط، موارد بسیاری پیش بینی شده است، افزود: در صورتی که اداره ورزش و جوانان استان ایلام قصد ایجاد پیست در مراتع را داشته باشد، نیاز به اخذ مجوز از منابع طبیعی و آبخیزداری استان دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام با تأکید بر اینکه احداث پیست موتورسواری به تأیید کمیته فنی این دستگاه اجرایی نیاز دارد، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر هیچگونه پیشنهادی از سوی اداره ورزش و جوانان استان ایلام برای احداث پیست موتورسواری و آفرود در عرصه های طبیعی استان همچون چغاسبز ارائه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.